Nyt veikkauksia! Olenko vai enkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanokaa vaa jottain...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanokaa vaa jottain...

Vieras
Normi kierto kp35, testin tein kp33 ja negaa. Nyt menossa kp37 eikä vielään ole alkanut. Joten voiko menkat olla myöhässä sen takia, että jännitän olenko vai enkö? Uuden testin pääsen tekemään vasta maanantaina ja nyt vain päässä pyörii raskaana vai ei. Tein tuon ekan testin ( liian hätäinen olen ) jollakin todella herkällä, jonka pitäis näyttää pari kolme päivää ennen oikea tulos. Tulen hulluksi :D
Helpottakaa vaan mun mieltä sanomalla oma mielipide asiaan.

Mulla on nyt kp 37/30-32 ja eilen illalla sain haalean haamun. Sitä ennen näyttänyt vaan negaa. Odottele muutama päivä ja testaa. Voi vielä hyvinkin plussa tulla, tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Mulla on nyt kp 37/30-32 ja eilen illalla sain haalean haamun. Sitä ennen näyttänyt vaan negaa. Odottele muutama päivä ja testaa. Voi vielä hyvinkin plussa tulla, tsemppiä!

Ollaan kyllä lasta yritetty, mutta nyt on iskenyt pakokauhu, että en pärjää. Ja tämä asia vaivaa niin, että tänään vähän väliä vain itkeskelin. Olisi helpompi, kun saisi selvyyden heti.. mutta parempihan se on odottaa. Jos raskaana on niin kyllä se testissä tulee näkymään. Onneksi olkoo sinulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Olet tai et, niin ensi kuussa uudestaan jollet ole.

sellaset mielen myllerykset aiheuttanut ajatus jos olen raskaana, että taitaa jonkun aikaa meillä ehkäsyt olla, jos nyt ei ole tärpännyt! En voinut koskaan kuvitella, mitä tämä mun pään sisässä sit oikeesti teettääkään..

Veikkaan ettet ole, herkät testit kyllä näyttää jo ennen menkkoja. Mä olen saanut positiivisen kolmea päivää ennen menkkoja kahdessa raskaudessa.

Mutta tää on vaan mun arvaus :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Veikkaan ettet ole, herkät testit kyllä näyttää jo ennen menkkoja. Mä olen saanut positiivisen kolmea päivää ennen menkkoja kahdessa raskaudessa.

Mutta tää on vaan mun arvaus :D

Kiitos :) No moni ei usko, mitä apua tästä on. Että turhia kysymyksiä, mutta minusta on kiva kuulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuntuuko sulla rinnoissa kihelmöintiä? Mulla ekaa odottaessa tuntu jo ennen testiä.

Ei. Lämmöt olleet koholla yli viikon ajan, väsymystä, itku herkkyyttää, mahassa nippailua. Mutta tosiaan rinnoissa ei mitään muutosta.

Yhteistyössä