Nyt vastaamaan kaikki jotka ikinä ovat laihduttaneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Wilja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen välillä käynyt salilla ja se toimii kyllä pommin varmasti! Ja näyttääkin paremmalta. Mulle se sali on vaan kuin työntäs tikkua kynnnen alle. En nauti siitä yhtään ja olen jatkuvasti kipeä lihaksista ja rangasta (pullistumat, kuluma,fibro). Vituttaa koko päivän jos tietää että illalla on salille lähtö.. Mut kun sais aikaiseksi hommata kotiin pari kahvakuulaa niin treenaisin musiikin tahtiin olkkarissa ihan mielellään. Netti on pullollaan kivoja treeni ohjeita..

Niimpä, mulla vähän sama homma tuon salin kanssa :/

Ite treenaan ihan kotona, jalannostoja 2kg nilkkapainolla. Lantionnostoa, kahvakuulaa jne.
2kg paino kuulostaa pieneltä, mutta kun se on nilkassa niin tuntuu kyllä. Perseen saa kyllä kipeäksi. Kyykkyjä en oikein voi tehdä, mutta tulosta oon kyllä saanut ihan näilläkin :)

Nooooo, olen salilla tehnyt normalisti esim.etukyykkyä 40kg painoilla ja maastavetoja 80kg, joten kaksi kiloa vaatis ihan liikaa toistoja mitä kärsivällisyys antaa myöten. Joskus kokeilin 12 kilon kuulalla yhden treenin jossa ilman taukoa tehtiin 20minuuttia vaihtaen lennosta liikettä 2min välein ja kyllä tuli hiki ja lihaksia poltteli ihan mukavasti. Treeniä vaihtamalla saa joka lihas kyytiä kerran viikkoon.

Ja kun vielä laihdutin, mutta oli lisäksi crosstrainer ja kuntopyörä (ei samaan aikaan, mutta vaihdoin välillä crosstrainerin kuntopyörään ku alko kyllästyttää)

Nyt en enää kauheesti uskalla mitään aerobista tehdä, ettei lähde loputkin läskit perseestä :D Painojen kanssa vain treenailen, jos tuo perse tuosta vähän vaikka kasvais

Nooooo, olen salilla tehnyt normalisti esim.etukyykkyä 40kg painoilla ja maastavetoja 80kg, joten kaksi kiloa vaatis ihan liikaa toistoja mitä kärsivällisyys antaa myöten. Joskus kokeilin 12 kilon kuulalla yhden treenin jossa ilman taukoa tehtiin 20minuuttia vaihtaen lennosta liikettä 2min välein ja kyllä tuli hiki ja lihaksia poltteli ihan mukavasti. Treeniä vaihtamalla saa joka lihas kyytiä kerran viikkoon.

Noissa ne painot on vähän eri luokkaa, kuin jos se paino on nilkassa kiinni ja nostelet jalkaa. Tuolleen ei kamalan paljon isompaa painoa edes siihen nilkkaan voi laittaa tai et jaksa nostaa koko jalkaa :D
Tai mä en oo mistään ees löytäny isompia nilkkapainoja kuin tuo 2kg..

Mut näillä mennään :)

Minä laihdutin pari vuotta sitten 14 kg ja liikuin paljon ja nälkä oli koko ajan. Silti tuon kilomäärän laihtumiseen meni 8 kk aikaa. Todella vaikeaa aikaa. Laihdutus loppui ja entiseen normaaliin syömiseen siirtyminen aiheutti sitten +10 kg puolessa vuodessa.

Nyt olen lokakuusta laihduttanut. Jätin herkut ja leivän syönnin lokakuussa pois ja olen syönyt n. 1600 kcal päivässä sillä menestyksellä, että paino tippui kahden kuukauden aikana 2 kg eli ei paljoa.

Nyt olen kaksi viikkoa syönyt siten, että olen jättänyt pois perunan, pastan, riisin ja kaikki, joissa paljon hiilihydraattia. Syön lihaa ja paljon kasviksia ja lisäksi jonkin verran hedelmiä, rahkaa ja maustamatonta vähärasvaista jogurttia. Viisi ateriaa päivässä, josta kolme sisältää lihaa ja kasviksia, kaksi ateriaa tuota rahkaa/jogurttia ja hedelmää. Valvon aina pitkään ja siitäpä johtuen illalla klo 22 aikaan on jo nälkä. Viime yönäkin ihan hirveä nälkä, mutta ei auttanut nousta syömään. Nyt siis kalorimäärät on n. 1500/ päivä. Liikuntaa jos lisää niin nälkä on hirveä. Todella vaikeaa. Tarkoitus on saada painoa pois 12 kg. Leivän syönti täytyy jättää pois lopun iäksi, kun leipäsyöppö olen ja se minut lihottaa.

Minulla painon pudottaminen oli kovaa työtä, joka päivä tunnin rasvanpolttosykkeellä sauvakävelylenkki ja söin noin 1500 kcal. Sitten kun pääsin ihane mittoihin että niissä pysyi ruan määrää ei juuri voinut nostaa ja liikkumista 3 tuntia päivässä. Työttömältähän se onnistui mutta nyt kun on töissä niin kilot sen kun vaan lisääntyy.

Alkuperäinen kirjoittaja äpåöåp;29451139:
Minulla painon pudottaminen oli kovaa työtä, joka päivä tunnin rasvanpolttosykkeellä sauvakävelylenkki ja söin noin 1500 kcal. Sitten kun pääsin ihane mittoihin että niissä pysyi ruan määrää ei juuri voinut nostaa ja liikkumista 3 tuntia päivässä. Työttömältähän se onnistui mutta nyt kun on töissä niin kilot sen kun vaan lisääntyy.

Salille jotta saat lihasta ja peruskulutus kasvaa.. Silloin et liho kun nostat vähän kalorimäärää...

Itelläni tosi vähän lihasta ja saankin syödä aika vähän päivässä, jotta paino pysyy 53kg, mutta mä en tarvii enempää.

Salille pitäis juu mennä, mutta nyt vähän huono hetke alkaa sellaseen, siispä jumppaan kotona :)

Itse kokeillut kitudieettejä, joilla tulosta myös tullut.. Mutta karppaus ollut paras jossa nälkää ei tarvinnut nähdä. Eikä haittaa vaikka välillä sortuis johki herkkuihin..toki nekin kannattaa yrittää mahdollisimman karpisti yrittää. Kebabilla, tummalla suklaalla ja zero cokella tuli herkuteltua usein.. :)
Mulla toimi 3kk n.20kg pudotin..mutta tyhmänä lopetin..hiljaa on tullut painoa takasin ja olis tarkotus alottaa uudelleen. Se onkin se alottamisen vaikeus..kunhan pääsee alkuun,saa motivaatiota, koska tuloksia tulee nopeasti.:)

Yhteistyössä