Nyt vasta hoksasin, että omana polttari-iltana maksoin itse kaikki omat kuluni.. Onko epätavallista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuli tuosta toisesta polttariketjusta mieleen.. Ostin iltaa varten boolitarvikkeet, maksoin oman sisäänpääsyni baareihin ja omat juomani, yhtään drinkkiä ei edes tarjottu.. Tosin näin jälkikäteen ajatelutuna olisin kyllä kaasni valinnut tarkemmin, luisti muutenin kaikista tekemisistä..

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
No ei varmaan ihan kauhean tavallistakaan että morsian maksaa itse omat polttarinsa.... Miksei kukaan sun kavereista tarjonnut sulle mitään? Eihän kaaso voi niitä muita tarjoamasta vaikkapa drinkkiä.

En tiedä, mikseivät tarjonneet.. Kaasokaan ei hirveän innostunut ollut polttareita järjestämään, kuulemma.. Onneksi ei enää tarvi omia polttareita juhlia.. jäi niistä sen verran paha maku suuhun..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No miksi pitäisi muiden maksaa? Ja aika hölmö on jos tajuaa maksaneensa, eikä tajua maksavansa :)

No siksi, että polttareita ei yleensä itse makseta tai järkätä.

Mun ei tarvinnut kesällä maksaa MITÄÄN omissa polttareissani.

No miksi pitäisi muiden maksaa? Ja aika hölmö on jos tajuaa maksaneensa, eikä tajua maksavansa :)

Siis tajusin maksaneeni, mutta en silloin hoksannut, että on tavallista, että muutkin osallistuvat kuluihin.. Olen toki aiemmin muiden polttareissa ollut ja siellä kyllä morsiamelle on juomat aina maksettu..

Ei ihan tavallista. Polttareissa juhlakalun menot maksetaan juomia ja ruokia ja narikoita myöten täysin.
En ole kuullut moisesta että itse pitäisi maksaa. Kurjaa että sulle jäi paha maku. Otat ilon irti häissä ja järjestät siellä morsiamenryöstön jossa saa kerättyä rahaa ainakin lohduksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja just:

No siksi, että polttareita ei yleensä itse makseta tai järkätä.

Mun ei tarvinnut kesällä maksaa MITÄÄN omissa polttareissani.

No näin minäkin nyt ajttelen ja olen kyllä muiden polttareissa ajatellut.. Ehkä se oli se, että tiesin, ettei kaasoa oikein innostanut polttreiden järjestäminen, ja halusin kuitenkin jotkut juhlat silloin.. On muuten vähän noloa aina, kun joku kyselee, millaiset polttarit mulla oli.. puhun niistä aina vähän ympäripyöreesti..

Mun ei tarvinut maksaa omissa polttareissani mitään. Ainut mitä tarvi maksaa on taksi kotiin ja nekin rahat tienattiin myymällä polttarisälää.
Ei myöskään niiden morsiamien ole tarvinut maksaa mitään joiden polttareissa minä olen ollut.

Mulle kyllä omissa polttareissa maksettiin, mutta kun oltiin syömässä mun yks kaveri pyysi et lainaan hänelle rahaa hänen ruokaansa :D Eikä kaason mukaan ollut edes osallistunut kustannuksiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Ei ihan tavallista. Polttareissa juhlakalun menot maksetaan juomia ja ruokia ja narikoita myöten täysin.
En ole kuullut moisesta että itse pitäisi maksaa. Kurjaa että sulle jäi paha maku. Otat ilon irti häissä ja järjestät siellä morsiamenryöstön jossa saa kerättyä rahaa ainakin lohduksi :)

Häät on siis juhlittu melkein vuosi sitten.. Sielläkin sai itse huolehtia jatkuvasti jostain, kun kaasoa ei homma kiinnostanut.. Vaikka kaasoksi pyydettäessä oli tosi onnellinen ja innostunut asiasta.. Mutta kuten joku sanoi, kyse oli vaan yhdestä illasta, joten en sitä oikeasti ole jäänyt murehtimaan..unhan vain tuli mieleen tuosta toisesta etjusta..

miksi morsiammelle pitäisi kaikki juomat ja ruuatkin kustantaa? eikö se riitä että polttariporukka maksaa muun lystin, mutta kyllä mielestäni morsian itse voisi maksaa sen mitä juo esimerkiksi baarissa.

miksi morsiammelle pitäisi kaikki juomat ja ruuatkin kustantaa? eikö se riitä että polttariporukka maksaa muun lystin, mutta kyllä mielestäni morsian itse voisi maksaa sen mitä juo esimerkiksi baarissa.

Vielä kommentoin sen verran, että mulle ei siis maksettu polttari-iltana mitään.. Mitään ns maksullista ohjelmaa ei ollut järkätty..

Tuli tuosta toisesta polttariketjusta mieleen.. Ostin iltaa varten boolitarvikkeet, maksoin oman sisäänpääsyni baareihin ja omat juomani, yhtään drinkkiä ei edes tarjottu.. Tosin näin jälkikäteen ajatelutuna olisin kyllä kaasni valinnut tarkemmin, luisti muutenin kaikista tekemisistä..

kuka polttarisi suunnitteli ja kuka sinne osallistujat kutsui? itselläni ei polttareita ollut, mutta minun mielestä polttarit pitää ollan jonkinlajin yllätys eikä morsian määrää ohjelmaa eikä osallistujia

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Vielä kommentoin sen verran, että mulle ei siis maksettu polttari-iltana mitään.. Mitään ns maksullista ohjelmaa ei ollut järkätty..

ahaa.. no siinä tapauksessa. onpa ollut laiskaa väkeä..voiko niitä edes polttareiksi sitten kutsua? :O

Yhteistyössä