V
vierass
Vieras
Tilasin blenderin ja alan tehdä sillä aamun smoothiet. Tähän saakka aamupalana on ollut yleensä pannulla paistettu paahtoleipä, makkaraa ja kananmuna + juustoa.
Perunat, pastat ja riisit vaihtuu uunijuureksiin tai kasviksiin.
Nyt tarttis sitten vielä oppia tekemään niitä ja näkyyhän noita ohjeita ihan kiitettävästi netistä löytyvänkin.
Saas nähdä putoaako paino. Kokemuksia?
Perunat, pastat ja riisit vaihtuu uunijuureksiin tai kasviksiin.
Nyt tarttis sitten vielä oppia tekemään niitä ja näkyyhän noita ohjeita ihan kiitettävästi netistä löytyvänkin.
Saas nähdä putoaako paino. Kokemuksia?