Olin lähössä viemään esikoista kouluun ja keskimmäistä eskariin kun puhelin soi. Hetken jo aattelin että hito asiaa sil ukol nyt on, varsin hyvin tietää että ollaan lähössä ja kuristen kans taistellaan.
No vastasin ja ärähin puhelimeen. Samantien ärtymys vaihtuikin pelkoon ja tärinään.
"moi kulta, tuota kun kävi pikku onnettomuus. ajoin puuta päin. Auto on romuna mut oon mie ihan kunnos kuitekii. Nyt meen käymää tos lääkäris ja soitan myöhemmi".
Ei siinä paljoo kerinny juttelemaa. Oli menossa sukulaista kattomaan. Oli sit säikähtäny oravaa ja ajo mettään. Onneks oli terveyskeskus ihan lähellä niin köpötteli sinne käymään.
Sen nyt tiijän että ukko on kunnossa ja auto romuna ja selvittelee siellä korvessa nyt asioita ja miettii kyytiä kotia päin.
Pienin rupes melkei itkemään "voi ikkän auto pankaa" Reilu kaveri
autosta vaan huolissaan!!
keskimmäinen totes että "nyt on äitillä piuhat sekasii kun ei tiijä mitä tekee"
eli vain äitistä huolissaan
No esikko sit totes että "kaikkein tärkeintä on ettei iskälle käyny mitenkään"
Eli oli sentään oikeesta asiasta huolissaan!!!
Hitto ku sen ukon pitää ain tuollai pelotella ja säikytellä |O :'(
No vastasin ja ärähin puhelimeen. Samantien ärtymys vaihtuikin pelkoon ja tärinään.
"moi kulta, tuota kun kävi pikku onnettomuus. ajoin puuta päin. Auto on romuna mut oon mie ihan kunnos kuitekii. Nyt meen käymää tos lääkäris ja soitan myöhemmi".
Ei siinä paljoo kerinny juttelemaa. Oli menossa sukulaista kattomaan. Oli sit säikähtäny oravaa ja ajo mettään. Onneks oli terveyskeskus ihan lähellä niin köpötteli sinne käymään.
Sen nyt tiijän että ukko on kunnossa ja auto romuna ja selvittelee siellä korvessa nyt asioita ja miettii kyytiä kotia päin.
Pienin rupes melkei itkemään "voi ikkän auto pankaa" Reilu kaveri
keskimmäinen totes että "nyt on äitillä piuhat sekasii kun ei tiijä mitä tekee"
eli vain äitistä huolissaan
No esikko sit totes että "kaikkein tärkeintä on ettei iskälle käyny mitenkään"
Eli oli sentään oikeesta asiasta huolissaan!!!
Hitto ku sen ukon pitää ain tuollai pelotella ja säikytellä |O :'(