Nyt itseasiassa tajuan, ettei tuo ehkä ole normaalia.. tai en tiedä. Jotenkin olen pitänyt miehen käytöstä ihan normaalina miehen käytöksenä. Miehen asenne on aina ollut, että naisen on annettava, vaikkei naista haluta, sillä niin se parisuhde vaan toimii. Mies tekee asioita joista hän ei pidä (siivoo, kulkee mun kanssa kaupoilla ym.) ja mun tehtävä on antaa sillon kun mies tahtoo. Seurustelumme alkuaikoina mies saattoi ruinata seksiä, mutta mun ei tehny mieli joten menin sänkyyn nukkumaan, mies ei antanut mun nukkua vaan huuteli jatkuvasti olohuoneesta että pitää mennä sinne ja "uhkaili" pettämisellä ja muulla. Siis että kuulemma sen vuoksi miehet juuri pettää, kun akat pihtaa. Joskus seksi on sitä, että mua ei haluta pätkääkään, mutta pääsen helpommalla kun annan, jotta saan hetken olla rauhassa

Pidän vaan itseäni epänormaalina, koska mua ei haluta jatkuvasti kuten miestä. Tai oikeastaan, mulla tulee sellaisia kausia, joskus pitäisi kyöhnätä kokoajan ja nyt on se aika menossa, kun ei huvita ollenkaan vaikka mitä tekis! Eli en ihan haluton kumminkaan ole..