V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Kyllä tuollaiset puheet pitäisi siinä vaiheessa lopettaa, kun olet tehnyt selväksi, ettei sua kiinnosta...
Löysyyteen auttaa treenaaminen. Ainakin apteekissa myydään treenikuulia. (99% varma tieto. En ole itse ostanut.) Treenaaminen onnistuu kyllä ilman niitäkin...
Joo, kirjoitinkin tuossa aiemmin, että minulla sellaiset treenikuulat jo onkin, ja siitä kyllä huomaan että huonossa kunnossa lihakset on, en saa kuin yhden 5g painopunnuksen verran pysymään (treenikuulaan siis laitetaan sisään eripainoisia punnuksia, jolloin tehoa voi vähentää tai lisätä) useamman tunnin ajan, 10g pysyy ehkä 10 minuuttiaMutta nuo miehen puheet koen todella painostavina.. Nytkin aamulla mies pyysi viereensä pötköttelemään ja pyysi vähän koskettelemaan paikkoja ja kuiskaili sitten korvaan että laitetaanko peppuun. Mä lähdin samantien paikalta pois, niin ahdistavaa! Mä luulen, että asiaa korjaa paljonkin se, jos saisin jumpattua noita lihaksia, mutta mistä ihmeestä mä saan sitä sitkeyttä tehdä sitä joka ikinen päivä että saan tuloksiakin?!
Mulla on sama ongelma, siis etten saa itseäni treenamaan säännöllisesti. Mutta onneks mun mies kehuu mun pimppiä hyväks, vaikka ittestä tuntuu et se on löysä. Ainakin ahistaa jos yrittää ilman kuulia tehdä treeniä, kun ei vaan jaksa.