Nyt vähän nolo kysymys seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolo

Vieras
mutta mitä ajattelisitte, jos mies jatkuvasti (siis ihan joka kerta) seksiä harrastaessanne mainitsee ainakin kerran, että saiskoos peppuun? Aina sörkkii sinne ja puhelee siitä. Vaikka olen sanonut etten aio sitä antaa. Noo tässä on vielä yksi juttu.. nimittäin jokin aika sitten puhuttiin tuosta minun löysyydestä ja mies sanoi silloin, että sitä on laitettava kun ei muutakaan saa! Tätä mä en ole osannut unohtaa, vaan enemminkin johti minun haluttomuuteen, ei tee mieli seksiä, kun mielessä on vaan se, kuinka löysä olen ja miehestä ei tunnu miltään, eipä tunnu silloin minustakaan kun ei ole fiilistä mukana. Nyt sitten tuntuu nuo peppupuheetkin siltä, että enkö tunnu miltään ja haluaa sinne sen takia :(

Mitä sillä on pyöriny päässä?? Älytöntä. Sano hälle suoraan, että tuo oli erittäin loukkaavaa. Tulis mieleen sanoa jotain tyyliin en minä ole löysä, sulla on vaa liian pieni, mutta harvoin riitojen eskalointi mitään auttaa... :|

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mulla kyllä noin ajattelemattomat ja ääliömäiset puheet veisi kyseistä miestä kohtaan halut kokonaan.
Siis voi v**** mikä kusipää.Ihan oikeasti ei noin puhuta omalle rakkaalle.

No ei mullakaan tulis mieleen puhua noin miehelle, mutta ei se vissiin ajatellut ollenkaan mitä sanoi. Mä tiedän että mies rakastaa mua, halii ja pussailee joka päivä ja kertoo rakastavansa jne. siis muuten ihana, mutta toi pepun ruinaaminen ja muut jutut ärsyttää! Mulla on huono itsetunto ja tuo paikkojen löysyys todella vie halut, ja mies sitten suuttuu siitä, kun mun ei tee mieli :( Seksi on miehelle todella tärkeää ja haluaa sitä usein, pelottaa että lähtee vielä vieraisiin kun vaimoke on tälläinen haluton messuhallireikä.

Ei toi kinuaminen oo reilua... Minusta pitäis voida neuvotella joku ratkaisu josta molemmat nauttii. Meillä ongelma on mun niin älytön ylikostuminen että miehestä ei tunnu miltään. Hän ei rankuta pyllyä tilalle muttei suostu mitään eri konstejakaan kokeilemaan ja me ei siis olla juuri yhdynnässä vaan hoidellaan käsin. Kyllä tää itsetunnolle käy. Ymmärrän siis sua ap. On kyllä tosi epäreilua mieheltäsi asia noin tylysti ilmaista! :( Koettakaa jutella tosta tölväisystä ja saada keskusteluyhteys!

Sano seuraavaks miehellesi, että tottakai se sun römpsä tuntuu avaruudelta, kun noin pienellä tikulla tökkii. JOS miehelläsi olisi isompi kalu, tuntuisi sinustakin paremmalta ;).

mä olen itse miettinyt sitä onko paikat vähän löysässä kunnossa :ashamed: ..synnytyksestä puol vuotta.. mut ei ole mies valittanut.. mut ajattelin silti tässä ehkä tänään ottaa asian puheeks koska asia vaivaa mua itseäni.. kaiken maailman ongelmia!

Mulla kyllä noin ajattelemattomat ja ääliömäiset puheet veisi kyseistä miestä kohtaan halut kokonaan.

sama täällä. on se kumma kun se vaimo ei kelpaa enää sen jälkeen kun niitä rakkauslapsia on tehty :(

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mitä sillä on pyöriny päässä?? Älytöntä. Sano hälle suoraan, että tuo oli erittäin loukkaavaa. Tulis mieleen sanoa jotain tyyliin en minä ole löysä, sulla on vaa liian pieni, mutta harvoin riitojen eskalointi mitään auttaa... :|

Loukkaavaa, mutta myös totta. Tiedostan itsekin sen, että löystynyt on, ja synnytyksestäkin on jo vuosi! Olen yrittänyt jumppailla, mulla on treenikuulat ja kaikki, teen pari päivää ja sitten se jää taas.. En vaan muista laittaa niitä kuulia joka päivä, tai edes joka toinen. Enkä voi edes sanoa että miehellä on pieni :( Mutta eniten tässä nyt tuo haluttomuus vaivaa mun mieltäni. Olisi kiva haluta sitä seksiä, eikä huomata aina ettei tää vieläkään toimi :( Mutta haluttomuus alkoi juuri siitä, kun mies tuon sanoi, että kun ei muutakaan saa..

Kylläpä miehes on törkeä. Mutta jos haluat miehes pitää tai varmistaa ettei se petä, niin ala treenaamaan pimppilihaksia. Merkit vähän viittaa, että lähtee pian vieraisiin jollei ole mennyt jo!

Kyllä tuollaiset puheet pitäisi siinä vaiheessa lopettaa, kun olet tehnyt selväksi, ettei sua kiinnosta...

Löysyyteen auttaa treenaaminen. Ainakin apteekissa myydään treenikuulia. (99% varma tieto. En ole itse ostanut.) Treenaaminen onnistuu kyllä ilman niitäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
Seksi on miehelle todella tärkeää ja haluaa sitä usein, pelottaa että lähtee vielä vieraisiin kun vaimoke on tälläinen haluton messuhallireikä.

Mutta et sä voi antaa oman puolison puhua sinulle noin. Noin ei vaan kertakaikkiaan sanota edes ajattelemattomuuksissa...että sinä kelpaat löysine pilluinesi vain koska parempaa ei ole tarjolla. Siis ihan hirveää.

Miestäsi en tunne mutta kuullostaa kyllä juuri sellaiselta ihmiseltä joka pettää tilaisuuden tullen koska siinä on pitkälti kyse kunnioituksesta puolisoa kohtaan ja sitä ei tunnu olevan...

Alkuperäinen kirjoittaja nolo:

Loukkaavaa, mutta myös totta. Tiedostan itsekin sen, että löystynyt on, ja synnytyksestäkin on jo vuosi! Olen yrittänyt jumppailla, mulla on treenikuulat ja kaikki, teen pari päivää ja sitten se jää taas.. En vaan muista laittaa niitä kuulia joka päivä, tai edes joka toinen. Enkä voi edes sanoa että miehellä on pieni :( Mutta eniten tässä nyt tuo haluttomuus vaivaa mun mieltäni. Olisi kiva haluta sitä seksiä, eikä huomata aina ettei tää vieläkään toimi :( Mutta haluttomuus alkoi juuri siitä, kun mies tuon sanoi, että kun ei muutakaan saa..

Miehes se sulta ne seksihalut on vieny erittäin loukkaavalla ja ärsyttävällä käytöksellä. Jospas sanoisit, että on hänen tehtävänsä tuoda ne halut takaisin, viettelemällä sut uudestaan...? Hän vaikka siivoais vähäsen, tekisi romanttisen illallisen ja kokovartalohieronnan, toisi kukkia jos niistä tykkäät ja silleen. Piiiiitkät esileikit. Ei mitään ruinaamista tms. Onnistuiskohan? Suostuisko miehesi korjaamaan mokansa?

rupee säkin kinuamaan siltä jotain mitä se ei todellakaan haluis - päivittäin. "saanko kulta kakata sun naamalle JOOOKOOOO" :p jospa tajuis siitä kuin paskamaista on kinuta jos toinen on sanonu, ettei tahdo :kieh:
niin, ja siitä römpsän löysyydestä, niin kaverin valmentaja oli kerran sanonut, että "se on pojat kuulkaas niin, että ei ole olemassa löysä *****sia naisia vaan pelkästään pieni munasia miehiä" :D

Alkuperäinen kirjoittaja hapsie:
rupee säkin kinuamaan siltä jotain mitä se ei todellakaan haluis - päivittäin. "saanko kulta kakata sun naamalle JOOOKOOOO" :p jospa tajuis siitä kuin paskamaista on kinuta jos toinen on sanonu, ettei tahdo :kieh:
niin, ja siitä römpsän löysyydestä, niin kaverin valmentaja oli kerran sanonut, että "se on pojat kuulkaas niin, että ei ole olemassa löysä *****sia naisia vaan pelkästään pieni munasia miehiä" :D

:attn: B)

Ei mitään ruinaamista tms. Onnistuiskohan? Suostuisko miehesi korjaamaan mokansa?

Ei onnistu. Mies pitää sitä nöyryyttämisenä. Tulee tilanne, jossa mies itsessään ei enää kelpaa. Naisesta tulee huora, joka on ostettava teolla, eikä rakkaus enää kelpaa...

No tottakai se mies sanoi noin viimeisenä oljenkortenaan vaikka asia ei todennäkösesti ole niin paha kun sanoo olevan :headwall:

Mitäpä jos sanot miehelle että peppua et tule ikinä saamaan että en pidä siitä. (olettaen että et pidä siitä ) Ja että turha enää kysyäkkän. Ja jos vielä ruinuttaa niin voitte kokeilla ensin kurkkua miehen hanuriin ja keskustelette sitten asiasta uudelleen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Kyllä tuollaiset puheet pitäisi siinä vaiheessa lopettaa, kun olet tehnyt selväksi, ettei sua kiinnosta...

Löysyyteen auttaa treenaaminen. Ainakin apteekissa myydään treenikuulia. (99% varma tieto. En ole itse ostanut.) Treenaaminen onnistuu kyllä ilman niitäkin...

Joo, kirjoitinkin tuossa aiemmin, että minulla sellaiset treenikuulat jo onkin, ja siitä kyllä huomaan että huonossa kunnossa lihakset on, en saa kuin yhden 5g painopunnuksen verran pysymään (treenikuulaan siis laitetaan sisään eripainoisia punnuksia, jolloin tehoa voi vähentää tai lisätä) useamman tunnin ajan, 10g pysyy ehkä 10 minuuttia :( Mutta nuo miehen puheet koen todella painostavina.. Nytkin aamulla mies pyysi viereensä pötköttelemään ja pyysi vähän koskettelemaan paikkoja ja kuiskaili sitten korvaan että laitetaanko peppuun. Mä lähdin samantien paikalta pois, niin ahdistavaa! Mä luulen, että asiaa korjaa paljonkin se, jos saisin jumpattua noita lihaksia, mutta mistä ihmeestä mä saan sitä sitkeyttä tehdä sitä joka ikinen päivä että saan tuloksiakin?!

Mä kans aina vastustin peppuseksiä. Sitten joskus kuukautisten aikaan, kun muutenkin oli ollut pitkä aika edellisestä kerrasta, ja menkoista huolimatta teki itselläkin mieli rakastella, uskaltauduin antamaan miehelle luvan tulla kakkoseen.
Kun verinen seksi ällöttää mua.
Peppuseksi ei tuntunutkaan inhottavalta, kun vaan muisti olla rentona ja rasvasi hyvin etukäteen.
Vieläkään en saa peppuseksistä mitään ihania tuntemuksia, mutta ei se pahaltakaan tunnu ja läheisyys miehen kanssa on aina ihanaa. Ja kun on kuukuppi, eikä tamponin naruja roiku tiellä, onnistuu suuseksikin, molemmat saa!
Mä en sano, että sun pitäis miehen mieliksi suostua, mutta kyllä sitä harkita kannattaa!

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Ei mitään ruinaamista tms. Onnistuiskohan? Suostuisko miehesi korjaamaan mokansa?

Ei onnistu. Mies pitää sitä nöyryyttämisenä. Tulee tilanne, jossa mies itsessään ei enää kelpaa. Naisesta tulee huora, joka on ostettava teolla, eikä rakkaus enää kelpaa...

:o Mutta mies kelpaa, hänen pitää vaa vietellä naisensa...? Kun ei naiset syty napin painalluksesta, ja kun ne halut on se mies hävittänyt niin miehenhän ne pitää saada takaisin jos seksiä tekee mieli. Ei nainen ole mikään kone, joka tekee niinku mies ohjelmoi, vaa ihminen jolla on vapaa tahto. Rakkaus ei ole sitä, että maataan ku lahna kun toinen panee vaikka ei tunnu hyvältä. Rakkaus on sitä, että molemmat kunnioittavat toisiansa.

Ja sietäiskin miehen vähän nöyrtyä.

Yhteistyössä