Nyt vähän kismittää kun en eilen katsonut kunnolla diiliä

Peikkopojan Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
6 776
0
36
Sateekaaren pää
Piti katsoa diili joo mutta ajattelin että touhuun siinä samalla kaikkia pientä että kyllä siinä tulee seurattua samalla.. mutta ohihan tuo meni kokonaan, en edes kiinnittänyt huomiota että minkälainen tehtävä oli tällä kertaa ja nyt sitten jos oikein ymmärsin niin oli useampi saanut kenkää samalla kertaa! Aina mä missaan parhaat palat!! Ens viikolla on kuitenkin ihan kesy jakso.. |O

Juu neljä kaveria sai potkut siitä Excelistä. Niitten piti myydä jotain urheilutuotteita ja niitten joukkueen myynti tippu sen yhden päivän aikan 34% ko taas toisella joukkueella myynti nousi muistaakseni 74% tai jotain..

Totta kai Donald oli vähän pahana mut ei käyny niin kimppuun mitä ehkä ois voinu. Mut kyllä se mulle tuli yllätyksenä siinä lopussa,et niin monta lähetti kotiin. Sitte ne änki sinne samaan taksiin,mikä oli musta kovin koomisen näköstä.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Totta kai Donald oli vähän pahana mut ei käyny niin kimppuun mitä ehkä ois voinu. Mut kyllä se mulle tuli yllätyksenä siinä lopussa,et niin monta lähetti kotiin. Sitte ne änki sinne samaan taksiin,mikä oli musta kovin koomisen näköstä.. =)

Joo tätä mäkin kikattelin :D
Eikä pahempia jälkekommentteja tullut, siinä ne nakotti ja katteli hölmistyneenä ympärilleen :D

Yhteistyössä