Nyt vähän ketuttaa huominen

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mun piti alunperin olla kuskina, kun mennään porukalla Bon Jovin keikalle. Nyt ei sitten ehkä tarvikaan olla kuskina. Ajattelin sitten ottaa vähän alkomahoolia, mutta ei sitten vissiin kukaan muu juo. :kieh: :kieh:

Ajattelin, että olisin nyt ottanut, kun en yhtään tiedä koska on mahdollista seuraavaan kertaa. Olen viikonloppuisin joko töissä tai likan kanssa, juhannuksenakin kumpanakin iltana töissä.

Vedänkö sitten yksin pöhnät? :snotty: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Juu vedä vaan, sellaset pienet :D

No ei perseitä kannata tuollaisella keikalla vetää, että muistaa sen keikan :D :xmas:

Juu ei ehkä olis kovin kannattavaa... Miun ystävä myös tulossa sinne.
Mä ootan että ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa pääsisin tollasen keikan kokemaa... Michael Boltonia odotellessa :whistle: :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mitä sä menetät, vaikka et joisikaan? Ja vaikka et saisi pitkään aikaan jatkossakaan juoda, niin onko se niin kamalaa?

No tekis mieli vain juoda, niin yksinkertaista. Mutta enhän mä edes vielä tiedä pitääkö olla kuskina.

Alkuperäinen kirjoittaja kaikenlaisia kysymyksiä...:
Tätä kysyy vain sellainen, jolle on känni tärkeämpää kuin kaverit, ja joku keikalla käyminen vain tekosyy

No ei todellakaan ole tekosyy se keikka!!!! Jos mä haluaisin pelkän kännin, niin en lähtisi sen takia kattomaan bändiä Helsinkiin ja ostaisi kallista lippua! |O :headwall:

Vittu mikä pahvi taas muka "ajattelee"