nyt v*****aa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammam

Vieras
en ole ikinä ymmärtäny tota muumi muki buumia ja niiden keräilemistä.
oon kakarana saanutkin muutaman mukin lahjaks, enkä niistä välittänyt. tänään sitten selailin huuto.netistä parhaimmillaan niiden hintoja.. ja huhhuh!
tunnistin kaks mukia jonka omistan. toinen oranssi/punainen muumityttö ja toinen maalaavat muumit sininen -hinnat niissä n 100e!!
jumantsukka!!! :D
kiva hinta kahvikupeista. pitää soittaa huomenna muorille, että koluaa kaapit onko niitä tallessa enään!

ja se siis v***aa. että mulla olis ollut mahdollusuus niitä silloin aikoinaan lähtee enemmänkin haalimaan. saada lahjaksi ym.. mutta ei. ei tää tyttö ollu yhtään kiitollinen jos joku täti toi mulle ''jonkun kahvi mukin''.

pitäisköhän nyt alkaa osteleen niitä lisää.. sitten 10 vuoden päästä katsoo missä hinnat menee.....

no pienet asiat sinuakin vituttaa. kai sitä 100 eurosia saa muutenkin tienattua kuin myymällä omia astioitaan.
meillä on noin 10 mukia. eivät varmaan mitään arvokkaita kun on ostettu noin muutama vuosi sitten eli ovat melko uusia kaikki.
meillä ei ole juomalaseja joten lapset juovat aina noista muumimukeista. lasit on vaan vähitellen hajonneet kaikki. muutama yksinäinen jäljlellä.
muumimukeista lasetn helpompi juoda kun niissä on korva josta pitää kiinni ja ovat tukevia. eivät hajoa kuten juomalasit.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
no pienet asiat sinuakin vituttaa. kai sitä 100 eurosia saa muutenkin tienattua kuin myymällä omia astioitaan.
meillä on noin 10 mukia. eivät varmaan mitään arvokkaita kun on ostettu noin muutama vuosi sitten eli ovat melko uusia kaikki.
meillä ei ole juomalaseja joten lapset juovat aina noista muumimukeista. lasit on vaan vähitellen hajonneet kaikki. muutama yksinäinen jäljlellä.
muumimukeista lasetn helpompi juoda kun niissä on korva josta pitää kiinni ja ovat tukevia. eivät hajoa kuten juomalasit.

hahhaha :D pienet asiat se mua tosissaan vituttaakin!
saahan sen 100e varmasti jostain muualtakin tienattua, mut nimenomaan kun se oliskin ollut sellasta ns ilmasta rahaa. se vittuttaa. mut ei mun maailma siihen kaadu.

Yhteistyössä