Nyt uskallan tännekkin kertoa, meidän likka saa pikkusisaruksen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitipuoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitipuoli

Vieras
En ole aiemmin uskaltanut kertoa, tai siis itse olen tämän asian kanssa paininut, mutta nyt kerron iloisena: MEIDÄN LIKKA SAA PIKKUSISARUKSEN!!! Oikeastihan tuo on "vain" puolikas sisarus, mutta kyllä hän itseään isosiskona jo pitää :) Harmittelee vaan kovasti ettei pääse näkemään vauvaa niin useasti kuin haluaisi, tai sitten pitää muuttaa asuin järjestelyjä :) Itsekin olen ihan innoissani alku järkytyksen jälkeen!!! Aivan kuin olisin itse raskaana, mutta kun tässä tapauksessa EN OLE raskaana...
Itseltäni poistettu munasarjat, en voi tulla raskaaksi..

No ei se lapsi tänne tule, nyt vasta uskalsin kertoa että likka saa pikkusisaruksen!! En uskaltanut aiemmin kertoa, minut olisi lynkattu ja haukuttu tai "vaadittu" eroamaan miehestäni.. Sillon olin aika rikki, mutta onneksi kestin ja selvittelin asiat omassa kotona ja sitten vasta tein päätöksen jäädä kotiin perheeni luokse :) Onhan "meille" tulossa perheenlisäystäkin, siis likalle ja miehelle, minä olen vain yksi rakastava ja läheinen aikuinen tulevalle vauvalle :) Ja ehkä sitten joskus jopa äitipuoli :D IHANAA!

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja cmon:
siis sun tyttäresi on raskaana ? eiku sä saat likalle pikkusisaren mutta sä et ole raskaana ?

aika sekavaa!

Kuka on raskaana ?

Ap:n exän nyxä. Ei oo noin vaikeaa.

Ei olla miehen kanssa erottu, eikä olla eroamassakaan :).. Mies teki aika loukkaavasti mua kohtaan, mutta sen yli ollaan jo päästy ja nyt sitten on tulossa pikusisar meidän likalle :)

Omasta puolesta voin sanoa, että (jos oikein ymmärsin) aika siat miehes on kyl tehnyt. Itse en voisi anteeksi antaa saatikka "kasvattaa" sitä lasta, vaikka viatonhan se lapsi kuitenkin on, mutta silti se olisi aina muistuttamassa siitä asiasta... :/

Mutta onnea teille, jos noinkin ison asian olette pystyneet selvittämään.. :hug: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
siis ukkos on pannu jonkun akas paksuks ja sä ilosena oottelet että se muija roudaa sen pennun sitten sulle kasvatettavaks? mä en tajua nyt :D

No, melkein noin, mutta en mä odota että se lapsi tulee meille ikinä asumaan, tietenkin lapsi voi tulla, mutta luulenpa että lapsen äiti on haluamassa että lapsi on hänellä. Tietenkin lapsi tulee meille joskus, vauvana se on hieman hankalaa vielä, mutta sitten kun vauva kasvaa :)
Kyllä, mieheni kävi vieraissa, oli puhunut minulle että haluaisi vielä vauvan, mutta kystien takia minulta poistettu munasarjat ja en voi raskaaksi enää tulla.. Mieheni sitten kertoi käyneensä vieraissa.. Se oli aika järkytys, mutta en ajatellut erota yhden hairahduksen takia. Sitten saatiin kuulla myöhemmin että tuosta yhdestä kerrasta on nyt sitten tulossa vauva ja SILLOIN meinasin sitten lähteä lätkimään, mutta puhuttuamme, pohdittuamme ja rauhoituttuani tajusin että en halua erota miehestäni vaikka tekikin sellaisen tempun.. Olen puhunut tulevan vauvan äidinkin kanssa ja olemme ymmärtäneet erittäin hyvin toisiamme :)

Alkuperäinen kirjoittaja äitipuoli:
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
siis ukkos on pannu jonkun akas paksuks ja sä ilosena oottelet että se muija roudaa sen pennun sitten sulle kasvatettavaks? mä en tajua nyt :D

No, melkein noin, mutta en mä odota että se lapsi tulee meille ikinä asumaan, tietenkin lapsi voi tulla, mutta luulenpa että lapsen äiti on haluamassa että lapsi on hänellä. Tietenkin lapsi tulee meille joskus, vauvana se on hieman hankalaa vielä, mutta sitten kun vauva kasvaa :)
Kyllä, mieheni kävi vieraissa, oli puhunut minulle että haluaisi vielä vauvan, mutta kystien takia minulta poistettu munasarjat ja en voi raskaaksi enää tulla.. Mieheni sitten kertoi käyneensä vieraissa.. Se oli aika järkytys, mutta en ajatellut erota yhden hairahduksen takia. Sitten saatiin kuulla myöhemmin että tuosta yhdestä kerrasta on nyt sitten tulossa vauva ja SILLOIN meinasin sitten lähteä lätkimään, mutta puhuttuamme, pohdittuamme ja rauhoituttuani tajusin että en halua erota miehestäni vaikka tekikin sellaisen tempun.. Olen puhunut tulevan vauvan äidinkin kanssa ja olemme ymmärtäneet erittäin hyvin toisiamme :)

ISO OHO!!!

Minä en muuten olisi jäänyt mieheni luokse jos hän ei olisi osoittanut syvää katumustaan ja oli aidosti pahoillaan, vaikka tehtyä ei tekemättömäksi saa.. Mutta toisaalta olen ihan iloinen kun meidän likka saa sisaruksen, on aina haaveillut siskosta tai veljestä, mutta kun me ei olla voitu miehen kanssa sitä likalle tarjota...

Minä en muuten olisi jäänyt mieheni luokse jos hän ei olisi osoittanut syvää katumustaan ja oli aidosti pahoillaan, vaikka tehtyä ei tekemättömäksi saa.. Mutta toisaalta olen ihan iloinen kun meidän likka saa sisaruksen, on aina haaveillut siskosta tai veljestä, mutta kun me ei olla voitu miehen kanssa sitä likalle tarjota...

Oletko kuullut adoptiosta?

Ikinä - en ikinä antaisi pettämistä anteeksi! Enkä voi ymmärtää heitä jotka antavat.

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
Onko tää se jatkokertomus? :D

jossa se raskaana olevakin käyny täällä tilittämässä? ja teillä on 5v vai oliko se 7v tyttö?

Mikä jatkokertomus..?? En ole ikinä käynyt täällä kertomassa aiemmin tästä jutusta!! Niinkuin kerroin että nyt vasta uskalsin kertoa tännekkin tästä ettei mua lynkata, nyt kun olen päätökseni tehnyt niin jokainen voi olla omaa mieltä asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd-:

Oletko kuullut adoptiosta?

Ikinä - en ikinä antaisi pettämistä anteeksi! Enkä voi ymmärtää heitä jotka antavat.

Ei olla naimisissa... :( Tosin nyt ollaan käyty puhumaan jos mentäisi ensi kesänä naimisiin, mutta katsotaan, ehkä on hieman liian aikaista tälläisen jutun jälkeen..

Yhteistyössä