Kun siis eilen tuli siitä laitoshuoltajan koulutuksesra päätös,että eivät ole voineet minua valita,koska olen alle 20v.(oikeasti ikää 29v.)..Tänään piti virkailijan soittaa,muttei vielä ole soittanut ja nyt oli postissa uusi päätös,jossa oli se "oikea" syy,eli että sopivia hakijoita enempi kuin paikkoja..Mitä tässä nyt uskoa?Kun olivat puhuneet,että minulla on "nuoruuden"vuoksi laajoja mahdolisuuksia vaikka mihin niin siksi eivät minua valinneet haastatteluunkaan(missä ne mahdollsiuudet,kun olen kotiäitinä ollut 6v.,eikä ammatill.koulutusta eikä työkokemusta?),näin kertoi kuulleensa minun oma virkailijani.
Mitähän pelleilyä tämä on?Tälläkö ne nyt kuitaa vain sen,että lähettävät uuden päätöksen vain perään ja sillä selvä?Jos ovat kuitenkin jo valintatilanteessa ajatelleet minun olevan se alle 20v.,väittävät varmaan muuta..Ajattelin kuitenkin soittaa sinne ja kysyä,että mitä sekoilua tämä on,vaikkal en sitä paikaa enää saisikaan..Pistää vihaksi!
Mitähän pelleilyä tämä on?Tälläkö ne nyt kuitaa vain sen,että lähettävät uuden päätöksen vain perään ja sillä selvä?Jos ovat kuitenkin jo valintatilanteessa ajatelleet minun olevan se alle 20v.,väittävät varmaan muuta..Ajattelin kuitenkin soittaa sinne ja kysyä,että mitä sekoilua tämä on,vaikkal en sitä paikaa enää saisikaan..Pistää vihaksi!