Nyt tuoksuu meilläkin harvinainen tuoksu (turhaakin turhempi)

...pitkällisen naukumisen jälkeen annoin periksi ja leivoin pullaa. Olen aivan onneton leipomaan ja tämä on kuulkaas minulta aikamoinen saavutus :D

Hyvin näyttää maistuvan!

Ei minulla muuta, kiitos ja anteeks :)
 
"Tuukka"
Minkätakia muuten joitakin naisia hävettää jos he leipovat tai tekevät ruokaa. Johtuuko tämä jostain feminismihössötyksestä ja jostain jauhamisesta kuinka ruuan teko on naisia alistavaa.

Itseasiassa pitää kiittää feministejä ja muita hössöttäjiä, sillä ilman heitä minäkään en olisi luultavasti ikinä oppinut tekemään ruokaa ja tajunnut kuinka mukavaa ja rentouttavaa puuhaa ruuan teko on.
 
"Tuikku"
Ei tuossa aloituksessa mitään hävettämisestä puhuttu. Mä voisin kuvitella tekeväni samanlaisen avauksen, jos olisin leiponut, koska en vaan saa aikaiseksi vaikka usein ajattelenkin että olis kiva taas leipoa.
 
"Vieras"
Ihanaa! Itselleni pullaakin parempaa on pullan tuoksuinen koti, ja nähdä lapset ja mies niitä pullia syömässä :). Siis vaikka itse en söisi pullan pullaa, niin jo tuon takia voisin leipoa.

Raaaaakastan sitä kotiolotilaa :).
 
Ei ruoanlaitossa mitään vikaa ole ja mielestäni osaankin sitä aika hyvin valmistaa. Tuo leipominen on vaan vähän vähemmälle jäänyt ja ne kerrat kun olen yrittäneet ovat epäonnistuneet aika pahasti. Mutta että sitä pitäisi hävetä niin en ymmärrä miksi.
Mukavahan se on ilostuttaa perhettään ja itseään :)
 
[QUOTE="vieras";26420798]Kuka tahansa osaa leipoa, jos reseptiä tuijottaa. Ja tästä aiheesta tuli mieleen pieru.[/QUOTE]

Joo, varmaan olen ja taidat sinäkin vähän olla ;) Hyvää joulua vaan sinulle!!
 
"Tuukka"
Ehkäpä se ruuan teon dissaaminen on mennyt jo pois muodista, koska ihmiset ovat tajuneet kuinka naurettavaa se on. Joskus vain olen kuullut kaikenlaisia ihmeellisiä asenteita ja juttuja mitä liitetään ruuan tekoon.
 

Yhteistyössä