nyt tuo mies on lopullisesti seonnut! muoks. kuva lisätty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
auttakaa mua estämään tuon miehen hulluutta.
Pitkään se on himoinnut uutta tatuointia, ja välillä uhannut tekevänsä se itse, mutta tähän asti olen saanut hillittyä.
Kunnes nyt sitten otti vanhan hiustenleikkuukoneen ja väsäsi siitä tatuointi koneen, ja nyt on kovaa vauhtia piirtämässä kuvaa paperiin, josta aikoo sen sitten kopioidsa iholle.

Ja voi ei, nyt se kone on käynnissä
:headwall:

steriiliys on kaukana tästä hommasta.
neula on on mun (ainoa) silmäneulani, väri on jotain noki-saippua-vesi seosta, kai?

mä en kestä :kieh:

muoks. liikkeessä sais mun puolesta laittaakin, mutta kun ei jaksa herra säästää...

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
steriiliys on kaukana tästä hommasta.
neula on on mun (ainoa) silmäneulani, väri on jotain noki-saippua-vesi seosta, kai?

mä en kestä :kieh:

muoks. liikkeessä sais mun puolesta laittaakin, mutta kun ei jaksa herra säästää...

5 kuvaa omassa ihossa... ikinä en tuota tekis :(

Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
Alkuperäinen kirjoittaja höpö:
Tosimies tekee aina tatskan itse. Neidit käy jossain igorilla itkemässä.

neidit ei uskalla igorille mennä. se piikkaa liian syvälle, vilauttelee pippeliä tai on ainaki kännissä, ellei jopa pilvessä.

:D mut joo.. en mä ihan itse alkais väsään vaikka toisen tatuoinnin haluankin.

AAH! mä pelastuin! neula oli liian tylsä, ja itse asiassa tunnen aitoa vahongon iloa :laugh:

nyt se huutelee tuolta, että sen aikaisemmatkin kuvat on tehty samalla konstilla. Ja hyvää jälkeä on tullut. mutta eiköhän siinä ole ollut tuuria, kun ei ole tulehtunut tms.

Yhteistyössä