Nyt tuntuu, että pitäis vaan lisääntyä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tellu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tellu"

Vieras
Mulla todettiin PCo, kun olin 18-vuotias, jossain vaiheessa haluttiin lapsi, ei edes hoidot auttanut. 40-vuotiaana olin yhtäkkiä raskaana, ihan "luomusti". NEljäkymmpisenä PCO oli helpottanut, ja aloin ovuloimaan normaalisti. Ennen ei tullut edes kuukautisia. Nyt keho toimii kellon tarkasti ja tunnen, kun ovis tapahtuu. Nyt meillä on kolmei lasta ja olen 45 vuotias. Ja nyt on jatkuvasti tunne, että hukkaan oviksia... kun vuosia yrittää bongata oviksia siinä onnistmatta, niin nyt on olo, että jokaisesta oviksesta pitäisi hankkiutua raskaaksi... todellakaan en halua enempää lapsia, mutta tuntuu hullulta hukata kullan arvoisia oviksia =D

jos tietämykses on tuota tasoa ole lisääntymättä. Käytä vähemmän kiertoilmaisuja ja puhu selvää suomen kieltä. Ehkäpä se sun sairautes panee kirjoittamaan sekavia? Tiiä tuota mutta hae apua.

Alkuperäinen kirjoittaja Älä tee;25851363:
jos tietämykses on tuota tasoa ole lisääntymättä. Käytä vähemmän kiertoilmaisuja ja puhu selvää suomen kieltä. Ehkäpä se sun sairautes panee kirjoittamaan sekavia? Tiiä tuota mutta hae apua.

Joo, kirjoitin äkkiä yhdellä sormella, tuli vähän sekava juttu. Mutta en ole siis enää "sairas" enkä tee enempää vauvoja =D

[QUOTE="Tellu";25851351]Mulla todettiin PCo, kun olin 18-vuotias, jossain vaiheessa haluttiin lapsi, ei edes hoidot auttanut. 40-vuotiaana olin yhtäkkiä raskaana, ihan "luomusti". NEljäkymmpisenä PCO oli helpottanut, ja aloin ovuloimaan normaalisti. Ennen ei tullut edes kuukautisia. Nyt keho toimii kellon tarkasti ja tunnen, kun ovis tapahtuu. Nyt meillä on kolmei lasta ja olen 45 vuotias. Ja nyt on jatkuvasti tunne, että hukkaan oviksia... kun vuosia yrittää bongata oviksia siinä onnistmatta, niin nyt on olo, että jokaisesta oviksesta pitäisi hankkiutua raskaaksi... todellakaan en halua enempää lapsia, mutta tuntuu hullulta hukata kullan arvoisia oviksia =D[/QUOTE]

Luovuta munasoluja! Siten joku muu pääsee niitä hyödyntämään :) Ja saahan siitä vähän kahisevaakin samalla.

Yhteistyössä