Eli siel ois hoitojakso 10. - 20.8. päiväosastolla, noiden aspergerpiirteiden ja puheenkehityksen ja vuorovaikutustaitojen takia.. Että kattellaa sit et onko jotai vai ei..
Ja mä oon ihan paniikis! En sillee muuten mutta ku mulla alkaa duunit 17.8. ja oon täs miettiny et miten mä saan ton hoidettuu.. Julkisilla pitää kulkee ja tyttö pitäs eka viedä yhteen suuntaan ja itte mennä toiseen.. et miten sitä ehtii..
Mut ei se onneks oo ku sen neljä päivää, senhän on vaikka päällään
Hyvä tässä on se että mä ehdin sen alun oleen tytön kans siel osastolla mukana niin ehtii tottua siihen, ei oo niin paha sit jäädä ku mun täytyy mennä töihin.
Ja kieltämässä sekin jännittää että mitä ne sieltä sitten lopuks sanoo.. Mutta toisaalta, helpottaa suunnattomasti se että saa tämän epätietoisuuden loppumaan!!
Ja mä oon ihan paniikis! En sillee muuten mutta ku mulla alkaa duunit 17.8. ja oon täs miettiny et miten mä saan ton hoidettuu.. Julkisilla pitää kulkee ja tyttö pitäs eka viedä yhteen suuntaan ja itte mennä toiseen.. et miten sitä ehtii..
Mut ei se onneks oo ku sen neljä päivää, senhän on vaikka päällään
Ja kieltämässä sekin jännittää että mitä ne sieltä sitten lopuks sanoo.. Mutta toisaalta, helpottaa suunnattomasti se että saa tämän epätietoisuuden loppumaan!!