Nyt tuli tytölle aika Lastenlinnaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Eli siel ois hoitojakso 10. - 20.8. päiväosastolla, noiden aspergerpiirteiden ja puheenkehityksen ja vuorovaikutustaitojen takia.. Että kattellaa sit et onko jotai vai ei..

Ja mä oon ihan paniikis! En sillee muuten mutta ku mulla alkaa duunit 17.8. ja oon täs miettiny et miten mä saan ton hoidettuu.. Julkisilla pitää kulkee ja tyttö pitäs eka viedä yhteen suuntaan ja itte mennä toiseen.. et miten sitä ehtii..

Mut ei se onneks oo ku sen neljä päivää, senhän on vaikka päällään :D Hyvä tässä on se että mä ehdin sen alun oleen tytön kans siel osastolla mukana niin ehtii tottua siihen, ei oo niin paha sit jäädä ku mun täytyy mennä töihin.

Ja kieltämässä sekin jännittää että mitä ne sieltä sitten lopuks sanoo.. Mutta toisaalta, helpottaa suunnattomasti se että saa tämän epätietoisuuden loppumaan!!

Silloin kun minä olin pieni, ei ollut päiväosastoja. Kiva juttu, että nykyään ollaan lapsiystävällisempiä. Olin Lastenlinnassa vissiin 5-vuotiaana reilun viikon itsekseni. Vanhemmat asuivat kaukana (siis toisessa läänissä!) ja töissä piti käydä. Mulle tehtiin mm. selkäydinpunktio tuona aikana ja ilman mitään puudutteita tms. Ja sen jälkeen sitoivat sänkyyn, etten halvautuisi liikkeelle lähtiessä.

Toivon, että saatte selvyyden asiaan! Ja minäkin edelleen toivon diagnoosia itselleni.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Silloin kun minä olin pieni, ei ollut päiväosastoja. Kiva juttu, että nykyään ollaan lapsiystävällisempiä. Olin Lastenlinnassa vissiin 5-vuotiaana reilun viikon itsekseni. Vanhemmat asuivat kaukana (siis toisessa läänissä!) ja töissä piti käydä. Mulle tehtiin mm. selkäydinpunktio tuona aikana ja ilman mitään puudutteita tms. Ja sen jälkeen sitoivat sänkyyn, etten halvautuisi liikkeelle lähtiessä.

Toivon, että saatte selvyyden asiaan! Ja minäkin edelleen toivon diagnoosia itselleni.

Joo tää päiväosasto on ihan ehdoton homma. Multa sillon psykologi kysyi mielipidettä ihan normiosastojaksosta ja mä sanoin heti että ehdottomasti ei. Se on tytölle ihan liian kova paikka, on herkkä tyttö eikä oo ees yökyläs ollu koskaan. Ja psykologi oli kyllä ihan samaa mieltä.

Kauheelta kuullostaa tuo sun homma! :hug: Toivottavasti sä kans saat asiat selviksi, mikään ei oo niin inhottavaa ku epätietoisuus..

Yhteistyössä