nyt tuli sitten ero!

tällästä tää näköjään on! vauva tulossa ja mies huitelee missä tykkää.. piti olla mun esikolle huomenna ammana ja sano tulevansa puoleen yöhön mennessä, eipä miestä näkynyt niin ilmotin sitten että nyt riitti (ei nimittäin ollu eka kerta) !!! hieno tulevaisuus.. kahden lapsen yh.. :S vastasi mun viestiin vaan ok ja nyt oli sulkenut puhelimensa!! itseppähän tyri koko homman!!

Parempi olla onnellinen yksinhuoltaja kuin onnettomasti yhdessä ihmisen kanssa, joka ei osaa ottaa vastuuta.
Mutta keskustelkaa ja miettikää vielä. Ei taida miehes ottaa sinua tosissaan, tuskin kenellekään se oma perhe ihan sama on. Sanoo vaan niin kun on vihainen.
:hug:

voin hyvin kuvitella mitä käyt läpi :hug:

meille kävi samoin 1,5 vuotta kattelin ukon touhuja ja erottiinkin mutta vasta viime marraskuussa muutin pois yhteisestä asunnostamme

ei miehet muutu vaikka kuinka voissa paistais on se kumma miten kaverit ja juopottelu on aina tärkeämpiä.

Olis kyl itse pitänyt ymmärtää jo aikojen alussa että ei oo hyvä idea koko suhde.. miehen esikoinen täyttää 7 ja sen äiti lähti lapsen ollessa ihan pieni siksi kun tuntui ettei miestä kiinnosta tippakaan.. ajattelin että vuodet olis miestä kasvattanut mutta eipä näköjään!

\no en siitä biologisesta kellosta tiedä.. tämä kakkonen on totaalinen yllätyslapsi jonka pitämisestä keskusteltiin moniin kertoihin ja useaan otteseen ja joka kantilta.. sitten yhdessä päätettiin että antaa lapsen tulla.. ja en kyllä tippaakaan syytä itseäni siitä että mies ei osaa juomistaan rajoittaa! <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 00:20 vieras kirjoitti:
Ootteko asiasta yhtään keskustelleet vai nytkö erosta päätit?
oon niin monesti kertonut miehelle siitä mitä ajattelen ja että ei homma toimi niin että mä ryven kaiken #&%?$!* läpi ja hän huitelee miten tykkää.. sit se saattaa olla viikon ihan ok tuulella ja taas tempasee jonkun kivan pikku jutun... niinku nyt... oon aikaisemminki hälle maininnut siitä että en millään muotoa oo ollu tyytyväinen tilanteeseen (asiaan liittyy niin paljon muutakin kuin tää ilta) mutta eipä näköjään osaa ryhdistäytyä.. :S harmittaa... ::(

hui
Mä en ikimaailmassa uskaltais tollaista ukkoa lapsenvahdiksi päästää!!!!!Ja vielä noin pienelle!!!!!

Kääk! Anteeksi ja en kyllä pystyis heti uuden ukon punkaan hyppäämään jos nyt (#&%?$!* suhteesta) eroaisin."Vieraita miehiä" en lapseni lähellekään päästäisi. Vasta sitten kun itse olisin " sinut tilanteen kanssa" ja varma molemminpuolisista tunteista ja tarkaan tsekannut kaikki oireet mahdollisesta alko-ongelmasta jne.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 00:27 hui kirjoitti:
Mä en ikimaailmassa uskaltais tollaista ukkoa lapsenvahdiksi päästää!!!!!Ja vielä noin pienelle!!!!!

Kääk! Anteeksi ja en kyllä pystyis heti uuden ukon punkaan hyppäämään jos nyt (#&%?$!* suhteesta) eroaisin."Vieraita miehiä" en lapseni lähellekään päästäisi. Vasta sitten kun itse olisin " sinut tilanteen kanssa" ja varma molemminpuolisista tunteista ja tarkaan tsekannut kaikki oireet mahdollisesta alko-ongelmasta jne.
mies tulee tosi hyvin toimeen esikon kanssa ja osaa hoitaa lapsia.. (hällä monta monta sisarusta) en yhtään epäile hoitokykyä jos olis vaan selvinpäin, mutta en edes pikku krapulassa halua jättää.. kiukuttaa niiiiiiiiiin suuresti että melkein vois vaipua itsesääliin ja hypätä kaivoon!!!

Yhteistyössä