Nyt tuli selvyys meidän raha-asioihin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no jos kaikki menee puokkiin ostat vaan sulle ja lapselle tarvittavat jutut kaupasta ja miehes sitten ostaa omansa,ja se mikä kuluu lapseen antaa miehes sulle elareitten lisäks.....koska reilulla satasella ei kuukautta lapsi pärjää eikä sitä pelkkään lapseen olla tarkoitettukkan vaan elämiseen

Munkin mies on pois ja syö ja juo ja elää muualla, mutt silti me ei sen takia menoja lasketa puoliksi: meillä on yhteiset tilit, ja sieltä käytetään. Itseasiassa niille käyttötileille ei mene kuin miehen palkka, mun kaikki tulot menee lainanhoitotilille kun tulevat aina niin sopivasti..

Kauanko olette olleet yhdessä? Minkä ikäisiä muksuja teillä? On muuten kummallista että VASTA NYT alkaa vaatia tulot puoliksi ym.
Kyllä nyt on porsaanreikä jossain ! ? Uskos vaan !

Alkuperäinen kirjoittaja :
Kauanko olette olleet yhdessä? Minkä ikäisiä muksuja teillä? On muuten kummallista että VASTA NYT alkaa vaatia tulot puoliksi ym.
Kyllä nyt on porsaanreikä jossain ! ? Uskos vaan !

Vappuna meille tulee 4 vuotta. Mulla on kaksi edellisestä liitosta ja yhteinen lapsi on 6kk. Ja voi olla että nyt vasta haluaa menot puoliksi ku nyt vasta nostin metelin asiasta. Ja tässä ku ollaan viestitelty niin jos en ymmärtäny miestä ihan väärin niin tämä menojen puolitus johtuu nyt siitä että hänen veronpalautuksensa meni yhteisiin menoihin: pellettikuorma, kotivakuutus, sähkölasku.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
anteeksi nyt kun sanon, mutta mikä parisuhde se tuommoinen on?

Täytyyhän sitä olla pi**u vapaallakin, ja mielummin valmiina.

AP, Ei millään pahalla, mutta tuntuu että miehesi vaan kitkuuttaa suhteessa, koittaa hakee riitaa/eroo jollain, laittaako sitten jemmaan osan rahoista vai laittaako johkin toiseen naiseen, tää mulla tuli ekana mieleen. Oisiko vaan lapsen takia suhteessa? Kannattaisko puhua asiasta.. :whistle:

Toista naista olen itsekin epäilly jo kauan mutta ei ole minkäänlaisia todisteita siihen suuntaan. Ennen joulua kirjoittelin tännekin kun hän halusi neuvoja mun joululahjaan niin kävi oikein kahvilla mun ystävän kanssa. On ollu deittailua/chattailua mun selän takana ja muutenki kaikkea mahdollista. Että pettämisestä olen epäilly jo kauan mutta kuitenkaa mikään ei oikein viittaa siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
anteeksi nyt kun sanon, mutta mikä parisuhde se tuommoinen on?

Täytyyhän sitä olla pi**u vapaallakin, ja mielummin valmiina.

AP, Ei millään pahalla, mutta tuntuu että miehesi vaan kitkuuttaa suhteessa, koittaa hakee riitaa/eroo jollain, laittaako sitten jemmaan osan rahoista vai laittaako johkin toiseen naiseen, tää mulla tuli ekana mieleen. Oisiko vaan lapsen takia suhteessa? Kannattaisko puhua asiasta.. :whistle:

Tätä minäkin ap sanoin että jossain nyt on ukolla porsaanreikä,jos useamman yhteiselon jälkeen ehdottaa tämmöistä.Ja vielä puhelimessa.Eikä kasvotusten.Jokin mättää pahasti.Tuommoinen mikään parisuhde ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Toista naista olen itsekin epäilly jo kauan mutta ei ole minkäänlaisia todisteita siihen suuntaan. Ennen joulua kirjoittelin tännekin kun hän halusi neuvoja mun joululahjaan niin kävi oikein kahvilla mun ystävän kanssa. On ollu deittailua/chattailua mun selän takana ja muutenki kaikkea mahdollista. Että pettämisestä olen epäilly jo kauan mutta kuitenkaa mikään ei oikein viittaa siihen.

No mulla ainakin alkoi heti raksuttaan, kun menojen puolitusta haluaa. Jos mies laittaa rahansa "kahteen naiseen" niin eihän siihen kenenkään rahat riitä. Tai yks vaihtoehto on, että käy maksullisissa... :| (sori kun sanoin ääneen) :(

Rekkakuskin helppo salata maailmalla asioitaan.Etkä varmasti pääse tutkimaan hänen autoaan ja papereita ym? Tiedän yhden tapauksen jossa mies rekkakuski ja miten pirun ovelia ovat.

Kyllä suhteessanne näyttää olevan paljon muutakin juteltavaa kuin pelkät raha-asiat. Koko suhde syyniin ja asiat pöydälle. Monesti kun on muitakin ongelmia, niin raha-asiat kärjistää tilanteen viimeistään.
Ei nyt kannata mitään eroa vatvoa eikä sitä pysty kukaan ulkopuolinen teille suosittelemaan. Se asia pitää teidän vatvoa itse ja päätökset tehdä itse.
Toivottavasti saatte asianne kuntoon. Sen eteen pitää tehdä töitä, molempien.

Alkaa vähitellen hirvittää ku ilta lähenee. Muistin just miten kävi ku tästä ystävän kanssa kahvilla käynnistä keskusteltiin. (Lue:tapeltiin) Mies meinas lopuksi lyödä ku en suostunu antaan periksi. Kai se on odotettavissa tänäänki jos en peräänny ajoissa.

Alkaa vähitellen hirvittää ku ilta lähenee. Muistin just miten kävi ku tästä ystävän kanssa kahvilla käynnistä keskusteltiin. (Lue:tapeltiin) Mies meinas lopuksi lyödä ku en suostunu antaan periksi. Kai se on odotettavissa tänäänki jos en peräänny ajoissa.

pidä puoliasi,ja ilmoittele tänne,kyllä täällä kuulolla ollaan.

Siis minä en ymmärrä alkuunkaan tuollaista järjestelyä, että paremmin tienaava maksaa puolet ja vähemmän tienaava puolet menoista..

Miksi ei vain voi laittaa kaikkia rahoja yhteen ja maksaa laskut ym yhdessä yhteisistä rahoista pois?

Meillä ainakin on yhteiset rahat ja on itsestään selvää, että yhteisistä rahoista maksetaan laskut, ruuat, kaikki ostokset.

Eli ei ole sinun ja minun rahat, vaan meidän rahat.

Onko kenties luottamus vähän huonolla tolalla, jos pitää rahat jakaa tietyn mukaan kummallekin puolisolle? Vai mikä on vikana?

Eli sillä oli jotain salattavaa, kun tuollaisen raivarin sai.

Huh huh, ei muuta kun tsemppiä! Mun ex meinaan sai hirveen raivarin just silloin, kun oli tehnyt jotain. (jäi pettämisestä kiinni monasti) Ja muuten kun kysyi jostain asiasta mikä mietitytti, niin ihan rauhassa selitti ja puhui... aina arvas mistä on kyse, kun raivari tuli.

Mieski harvoin suuttuu mistään ja aina ku alkaa raivota niin epäilykset herää. Toki mulla on niin vilkas mielikuvituski että sekin kyllä kehittelee omiaan.

Mutta nyt ei varmastikaan kehittele.. Kun kerran alkoi jo menoja puolittaan...

Tutkiiko miehesi tietokonetta?Tai käyttääkö itse sitä?Kannattaa+ poistaa sivuhistoriasta pois sellaiset, ettei vain suutu enemmän.Koska jotkut kyttää sen avulla kirjoituksia :O

Alkuperäinen kirjoittaja avemarialle:
Tutkiiko miehesi tietokonetta?Tai käyttääkö itse sitä?Kannattaa+ poistaa sivuhistoriasta pois sellaiset, ettei vain suutu enemmän.Koska jotkut kyttää sen avulla kirjoituksia :O

Käyttää konetta... Pelaa 2/3 kotonaoloajastaan. Täytyy muistaa tyhjätä kone. Kiitos neuvosta.

Yhteistyössä