ystäväni kertoi rakastuneensa toiseen mieheen. ollut naimisissa yli 30 vuotta oman miehensä kanssa. tuntui olevan valmis heittämään nykyisen miehensä, jos tää toinen vaan näyttää vihreää valoa hänelle. on kuulema ollu jo jonkun aikaa vispilän kauppaa, mutta kun ei tahdo päästä tämän toisen luo, kun ei ole autokorttia, ja asia paljastuu, jos lapsillaan vaikka kylälle illlalla vietättää itsensä, kun ei ole ennenkään siellä kulkenut. mä en ymmärrä miksi pitää toimia näin. mun mielestä pitäs ensin selvittää välit siihen entiseen ja erota, jos ei kerta enää halua olla toisen kanssa. ennen kuin aloittaa pelehtimään toisen kans. kai tää siksikin tuntuu niin pahalle, kun omalla ukolla on ollut noita kaikenmaailma kujeita, niin tietää tasan tarkkaan miten pahalle siitä petetystä tuntuu. tuntu paljon pahemmalle kuin se, että toinen tulis ja suoraan sanos, että nyt erotaan, ettei halua olla enää toisen kanssa.
olis ollut parempi kun ei olis mulle asiaa kertonut. olis kertonut vaikka sitten jos suhteesta jotain tulisi ja muuttais sen toisen luo
olis ollut parempi kun ei olis mulle asiaa kertonut. olis kertonut vaikka sitten jos suhteesta jotain tulisi ja muuttais sen toisen luo