Nyt tuli mitta täyteen!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ymmärrätkö, että jos äiti ei suostu päästämään lasta isänsä luo, on äiti rikkonut sopimuksen ja saattaa joutua maksamaan sakkoja?

Valitettavasti homma on näin. Tietenkin voi hakea valvottuja tapaamisia,mutta kunnes sopimus on laillisesti muutettu, ei ole vaihtoehtoja lain edessä.

Nimenomaan! Ei äiti voi ruveta muuttamaan sopimusta noin vaan. Ja kastenvalvoja on eriasia kun lastensuojelunviranomaiset

[QUOTE="vieras";25348863]Kamalaa nipotusta. Sietäisi hävetä. Juhlissa juodaan usein jonkin veran ja tietysti lapsi sen näkee. Ei lapsi siitä piloille mene. Isä oli juonut ehkä pari lasia shampanjaa - voi elämän kevät.[/QUOTE]

Olitko paikalla näkemässä, kun tiedät noin tarkkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25348696:
Omien sanojensa mukaan haluaa.
Se mitä sitten tarkoittaa on ehkä toinen asia..mene ja tiedä.

Ok.
Sulla hankala tilanne,koita puhua isän kanssa?Jos ei suostu menemään selvällä linjalla silloinkun lapsi on siellä,niin kerrot että otat lastensuojeluun yhteyttä.
Kerta on alkoholismia ilmeisesti taustana.

[QUOTE="vieras";25347896]kateellinen kun et saanut kutsua?!?![/QUOTE]

Voi jumalauta mistä tällaisia idiootteja oikein sikiää!

Sekä ap:n eksän että lainaamani kommentin kirjoittajan kaltaisia. Pistää vihaksi ja huolella.

Eipä se tytön isä tuolla taustalla ja käytöksellä mitään yksinhuoltajuutta saa, vaikka sen rikas suku uhoaisi mitä. Ja tuollainen "suvun voimalla" uhkailu on niiiin naurettavaa. Äijä ei kaikesta päätellen osaa pitää huolta edes itsestään, niin miten sitten lapsesta. Kyllä ne tarkkaan tutkivat noi tilanteet ja sosiaalipuolen lausunnoilla on noissa jutuissa aika iso painoarvo (sun etu tässä tapauksessa, koska olet siellä miehen käytöksestä jo pitempään jutellut.

Eipä se tytön isä tuolla taustalla ja käytöksellä mitään yksinhuoltajuutta saa, vaikka sen rikas suku uhoaisi mitä. Ja tuollainen "suvun voimalla" uhkailu on niiiin naurettavaa. Äijä ei kaikesta päätellen osaa pitää huolta edes itsestään, niin miten sitten lapsesta. Kyllä ne tarkkaan tutkivat noi tilanteet ja sosiaalipuolen lausunnoilla on noissa jutuissa aika iso painoarvo (sun etu tässä tapauksessa, koska olet siellä miehen käytöksestä jo pitempään jutellut).

Että siis ihan sama vaikka jutun nostaisivatkin.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25348828:
Mä laitoin aikanaan,koska mun mielestä isällä on oikeus viettää aikaa lapsensa kanssa ja lapsella on oikeus siihen isään..
Ja silloin,kun tapaamisoikeus asiasta päätettiin oli asiat toisin...

Ilman tapaamissopimustakin on isällä oikeus tavata lapsiaan, jos vain haluaa. Ja niin myös oikeus lapsilla isäänkin. Tosin se sopimus ei velvoita miestä vaikka siinä lukisi kuinka isoilla kirjaimilla joka toinen viikonloppu tms. Tässä on se etu ettei minua ja lapsia voi tapaamisiin pakottaa sakonkaan uhalla.

[QUOTE="fakta";25508047]eipä voi muuttaa tapaamisia että pääsee ite nollaa joka toinen viikko! kyl nää tälläset tiedetään.[/QUOTE]

En ymmärtänyt kommenttiasi.
Kenen pitäisi muuttaa tapaamisia jotta pääsisi nollaamaan jokatoinen viikko?

Mulla ei ole tarveta nollata mitään.
Ja vaikka isompi tytär olisi isällään ei se tarkoita,että minulla on lapsivapaa vkl. :)

:Se "tunne" kun epäilee ja on melko varma selän takana tapahtuan jotain n kauhea..ja ikävä kyllä osuu aika usein tai no mulla aina oikeaan! Mä oon nyt kattonut läpi sormien asioita ja antanut olla..ja toivon,et ne tietyt ihmiset on ottaneet opikseen.. : Mäkin olin joskus sellai et siedin paljon..ja olen nytkin sietänyt,mut seuraava "virhe" ni se olikin siinä.Mä en oo kenenkä pelle enää. :) Ja sit lähtee myös pari teinitytsyy ;)) Oppivatpa kunnioittaa toisten suhteita..
Olkapää paskana,ranteet mustelmil ja kaula mustelmil..siinä eilisen saldo!Kiitti ihan vitusti.Ja täähän oli mun oma vika,JUST! <--
hei mut eihän siinä oo mitää pahaa jos ei lyö.. :// ja nyt jo uhkaillaan et tehdäänn lastensuojelu ilmotusta ja viedään lapset multa yms...helvetin hienoa!
Kunhan saan puhelimen rikkomansa tilalle olen tyytyväinen..enkä halua kuulla ihmisestä enää IKINÄ mitään.... JNE...
HEI lue noi ja MIETI itseäsi äitinä: JOKO VALEHTELET paljon TAI sitten altistat lapset väkivaltaiselle pojalle kotonasi joka myöskin pettää/kö?! sinua. ihmekkö tuo ettet ole kenenkään kanssa väleissä missään paikassa...

:Se "tunne" kun epäilee ja on melko varma selän takana tapahtuan jotain n kauhea..ja ikävä kyllä osuu aika usein tai no mulla aina oikeaan! Mä oon nyt kattonut läpi sormien asioita ja antanut olla..ja toivon,et ne tietyt ihmiset on ottaneet opikseen.. : Mäkin olin joskus sellai et siedin paljon..ja olen nytkin sietänyt,mut seuraava "virhe" ni se olikin siinä.Mä en oo kenenkä pelle enää. :) Ja sit lähtee myös pari teinitytsyy ;)) Oppivatpa kunnioittaa toisten suhteita..
Olkapää paskana,ranteet mustelmil ja kaula mustelmil..siinä eilisen saldo!Kiitti ihan vitusti.Ja täähän oli mun oma vika,JUST! <--
hei mut eihän siinä oo mitää pahaa jos ei lyö.. :// ja nyt jo uhkaillaan et tehdäänn lastensuojelu ilmotusta ja viedään lapset multa yms...helvetin hienoa!
Kunhan saan puhelimen rikkomansa tilalle olen tyytyväinen..enkä halua kuulla ihmisestä enää IKINÄ mitään.... JNE...
HEI lue noi ja MIETI itseäsi äitinä: JOKO VALEHTELET paljon TAI sitten altistat lapset väkivaltaiselle pojalle kotonasi joka myöskin pettää/kö?! sinua. ihmekkö tuo ettet ole kenenkään kanssa väleissä missään paikassa...

Oot vähän hakoteillä. :D

Miksi teillä exän kanssa alunperin meni välit poikki niin totaalisesti ettei hän nyt halua olla kanssasi missään tekemisissä?
Ja noi ylemmät ircin kommentit antaa kyllä niin hyvän kuvan siitä mitä elämässäsi oikeasti tapahtuu että olisiko tässä tapauksessa syytä mennä itseensä ennenkuin isää syyttelee!!

ANnatko sinä tuon ikäisen laspen paikkaan missä voi olla heitteille jätettynä juomisen takia?
Mars sossuun ilmoitus tai säkin saat syytteen jos isä jää niille kiinni ja selviää et tyttö kertonut jo kotona aikoja sitten tilanteesta.

Kyllä aikunen on itse vastuussa omista teoista, etkä sie sen. Mie kyllä suuttuisin itse tollaisesta, kun lapsen silmissä aikunen muuttuu jo muutaman otettua. Toki voi ottaa pari saunakaljaa, mutta mie kai ottaisin sitten kun lapsi on jo nukkumassa ja dokaukset niille vk.lopuille kun lapsi ei ole paikan päällä. Ihanaa että vielä on ihmisiä jotka ajattelee fiksusti ja välittää missä lapset on ja millaisissa oloissa. Vastuutonta käyttäytymistä lapsen isältä.