Nyt tuli kyllä sellainen aihe että pakko harmaantua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivoinen

Vieras
Pakko vaan purkaantua.. Enkä toivo että lähetätte yhtään "häivy siitä suhteesta" viestiä, koska niin kai mun kuuluis tehä..
Kun mä en enää oikeasti tiedä miten tässä elää tuon miehen kanssa. Se valehtelee koko ajan ihan kaikesta. Ollaan sovittu että se ei pelaa viikolla (on reissuhommissa). Ja onki jättäny aina tunnukset kotia. Nyt menin ja pengoin sen tietokoneen, niin melkein joka päivä siirtäny rahaa pokeriin. Löysin myös paperille kirjoitetut tunnukset. Että näin se on voinu mua kusettaa ja pitkään. Lisäksi sen puhelimessa on useita miehen nimellä tallennettuja naisten numeroita. Ja on vannottanu ettei pidä mihinkään yhteyttä.
Mä tunnen itseni niin tyhmäksi, ku ihminen vain itsensä voi tyhmäksi tuntea. Mitä mun nyt tässä tilanteessa pitäs tehdä? Siis sanonko suoraan että löysin sen kopioidut tunnukset? Ja niistä numeroista? Kun sittenhän se syyttää mua kyttäämisestä. Tieto lisää tuskaa, se on totta. Ja lähes joka kerta ku olen menny kaivelemaan sen juttuja, jotain olen löytäny. Mutta pitääkö mun vaan antaa sen jatkaa kusetustaan?

Riippuu ihan siitä mitä haluat, haluatko jatkaa elämääsi samanlaisena kuin sen nyt on? Jos näin niin sitten vaan hiljaa olet ja lakkaat marisemasta.

Jos taas muutosta niin kerrot mitä olet tehnyt. jos syyttää kyttäämisestä niin sano että juu niin olet tehnyt, mutta näytää olevan aihettakin. Vaadit muutosta tai lähdet, ja tämän takana seisto.

Peliriippuvainen?
Otan osaa :hug: .
Anna miehen syyttää kyttäämisestä, syystähän sinä kyttäsit...Mutta soititko kaikille miehille joiden nrot löysit miehesi kännykästä, vai miten tiedät että ne on oikeasti naisia?
Sulla on kaksi vaihtoehtoa: annat miehen jatkaa kusetustaan, tai teet jotain radikaalia ts. keräät itsetuntosi rippeet ja lähdet. Voit toki myös tirauttaa pari kyyneltä ja toivoa että mies muuttuu, mutta sen tapahtuminen ei ole sen todennäköisempää kuin lottovoiton saaminen.

Juu on peliriippuvainen. Todellakin. Siitä se ei tule koskaan muuttumaan, sen tiedän.
Laitoin miehelle viestin, että kun tulee kotiin niin saa olla valmis kertomaan kaiken, mistään valehtelematta. Että miten se aina kerta toisensa jälkeen valehtelee mulle silmät kirkkaina.
Ja siinähän sit tosiaan syyttää kyttäämisestä, kun pakkohan mun näköjään on. Sehän pitää mua ihan pilkkanaan.
No useamman naisen jo tiedänki, kenen numeron olen sieltä miehen puhelimesta löytänyt, miesten nimillä siis. Ja niistä olen silloin sanonut, ja se on sitten luvannut että se oli viimeinen kerta. Ja taas löysin viestin puhelimesta, jonka oli "mies" lähettäny. Katsoin numerotiedustelusta niin naisen liittymä. En tietenkään kaikkia miehiä ole läpi käynyt, mut satun jotenki niiden kohdalle jotka ei oo miehiä alkuunkaan.
Monesti olen yrittäny lähteä, se ei vaan ole helppoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä et halua lukea tällaista kommenttia mutta olisit paljon onnellisempi jonkun muun kanssa joka ei valehtele ja salaile asioita!

Juu kyllä mä tiedän senki. Monesti haaveilen että joku oikeasti pitäis musta huolta, ettei mun tarvi yksin kantaa kaikki murheet. Mutta miten tästä nyt noin vain lähtee?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä et halua lukea tällaista kommenttia mutta olisit paljon onnellisempi jonkun muun kanssa joka ei valehtele ja salaile asioita!

Juu kyllä mä tiedän senki. Monesti haaveilen että joku oikeasti pitäis musta huolta, ettei mun tarvi yksin kantaa kaikki murheet. Mutta miten tästä nyt noin vain lähtee?

Aloita siitä, että pidät itse huolta itsestäsi. Ja ennenkaikkea arvosta itseäsi ja lähde tuollaisesta suhteesta.

Meilläkin asuu pokerinpelaaja jolle se ei ole ongelma, mutta mulle on enkä tiedä miten siitä selviää kun mitään yhteisesti sovittuja sääntöjä ei noudateta. Auttakaa nyt te joilla kans peliriippuvainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Aiduli:
Meilläkin asuu pokerinpelaaja jolle se ei ole ongelma, mutta mulle on enkä tiedä miten siitä selviää kun mitään yhteisesti sovittuja sääntöjä ei noudateta. Auttakaa nyt te joilla kans peliriippuvainen.

Mitäs yhteisiä sääntöjä te sitten olette sopineet?

Me on sovittu vaikka mitä. Aluksi sovittiin että mä pidän noi tunnukset takanani. Mutta sekään ei passaa, mieshän ajaa pankkiin ja hakee uudet tunnukset. Nyt sitten sovittiin ettei pidä tunnuksia mukana, niin kopioi ne paperille että luulisin sen pitävän kiinni sopimuksesta. Sopimuksen tulee syntyä mieheltä itseltään, en minä voi mennä sanomaan mitä sen pitää tehdä. Kun ei se sitä kyllä noudata.
Niin, etä kertokaas te jotka saaneet miehen noudattamaan sopimuksia; miten olette sen tehneet?

No mä sanoin mun miehelle, että en voi olla niin mulkku että kieltäsin koko pelih****tin kokonaan kun ei se edes toimi, mutta voidaanko sopia molemmille käyvä kompromissi. Sovittiin siis, ettei pelaa yöllä (tarkottaa meillä lähes aamuun asti ja koko seuraava päivä menee maatessa) ja pelaa vaan omia "ylimääräsiä" rahoja eikä yhteisiä millä eletään ja maksetaan lainaa kun on hävinnyt isoja summia....
Noh näistä ei pidetä kiinni. Kauheeta maailmansotaa käydään jatkuvasti kun äijä pelaa 3-4 aikaan aamulla ja käskee suksia ****un jos alan nipottaan sopimuksista ja rahasta en halua ees tietää miten asiat on. Sanoin sille vaan, että on sit sun vastuullas jos ei oo varaa vaan oot pelannu meiän rahoja.
Eli meillä ei ainakaan sopimukset toimi.

Ap, laitoin sulle yyveetä :) .
Aiduli voi myös laittaa mulle yytä jos haluaa jutella aiheesta.
Meillä ei ole nettipokeria pelattu, onneksi. Pelikoneita sitäkin enemmän.
Peliriippuvainen on sairas, joten hänen kohdallaan ei oikein sopimukset auta :/

munkin mies on peliriippuvainen. pelaa ilmaista nettipokeria mutta ei muuta. vähän vaikea sen onkin pelata koska kaikki rahat tulee mulle. kävi aluks kun paljastu pari kertaa jossain tapaamisissa mut ei enää.ei olla hirveesti puhuttu asiasta mut uskon ettei enää pelaa niin kuin pelas aiemmin. raha-asioita en kyllä varmaan enää koskaan voi antaa sille hoidettavaksi :(

Alkuperäinen kirjoittaja Aiduli:
No mä sanoin mun miehelle, että en voi olla niin mulkku että kieltäsin koko pelih****tin kokonaan kun ei se edes toimi, mutta voidaanko sopia molemmille käyvä kompromissi. Sovittiin siis, ettei pelaa yöllä (tarkottaa meillä lähes aamuun asti ja koko seuraava päivä menee maatessa) ja pelaa vaan omia "ylimääräsiä" rahoja eikä yhteisiä millä eletään ja maksetaan lainaa kun on hävinnyt isoja summia....
Noh näistä ei pidetä kiinni. Kauheeta maailmansotaa käydään jatkuvasti kun äijä pelaa 3-4 aikaan aamulla ja käskee suksia ****un jos alan nipottaan sopimuksista ja rahasta en halua ees tietää miten asiat on. Sanoin sille vaan, että on sit sun vastuullas jos ei oo varaa vaan oot pelannu meiän rahoja.
Eli meillä ei ainakaan sopimukset toimi.

Onko teillä yhteiset rahat?
Tietysti hankalaa jos on pieniä lapsia ja äiti on äippälomalla tai hoitovapaalla ja pääosin mies hoitaa rahaa kotiin mut muuten mä tekisin niin että rahat pidetään omina ja molemmat maksaa oman osuutensa menoista, ja sen jälkeen kukin katsoo että kenelle jää sitä ylimääräistä.

Meillä on peliriippuvaisia koko suku, voitte kuvitella että rahaa palaa?? Onneksi itse olen tuosta täyspottikierteestä jo päässyt, mutta muitakin pelejä ikävä kyllä on.

Yhteistyössä