nyt tulee varmasti haukut MUTTA, kertokaas, olen uutena vuotena aatellu lähtä juhlimaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoisin ei haukkuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä olin joulupäivänä hieman juhlimassa ja vauva pian 4kk, tosin en enää imetä... en kyllä juonutkaan kuin 4 lonkkua, mutta olo oli seuraavana päivänä sellanen kuin oisin vetäny perseet! kyllä huomas reilun vuoden tauon juhlimisesta... vieläki heikottaa ;) eli aattelinpahan vaan sanoa, että varaudu sitten tuohon seuraavan päivän jäätävään olotilaan ennakkoon :D

Alkuperäinen kirjoittaja cera:
Alkuperäinen kirjoittaja juuu:
sanokaapa joku tietävä, kun sitä alkoholia kuitenkin on maidossa se pienikin määrä, niin eikö voi aiheuttaa aivotoiminnalle tms. jotain? kun myrkkyähän maidossa kuitenki on

Mä en ainakaan itse imettäisi jos olisin dokannut skumppaa ja 5-6 siideriä, ehei... en todellakaan menisi lemuamaan siihen vauvan viereen.
Ja tuollahan aiemmin todettiin, ettei kaikista aivotoiminnan yms. jutuista vielä kaikkea tiedetä..

Takuulla on harmia jos useinkin kännissä imettää.
Itse en todellakaan imettäisi kertaakaan.
Ja mainittiin että vauva syö vähemmän kännimaitoa ku tavallista...

en oo juonut yhtään, tai sauna sidukan mut eka kertaa oon nyt lähös tuulettuun, ja en sanonu et juon tuon kaiken, max. tuon verran, mutten varmaan edes juo tuota määrää kun en ole vuoteen alkoholia ottanu.

en siis todellakaan aio kännissä imettää!! Lueppa teksti uudestaan. Kysyinkin että millonhan voin, koska nimenomaan kännissä en imetä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja cera:
Alkuperäinen kirjoittaja juuu:
sanokaapa joku tietävä, kun sitä alkoholia kuitenkin on maidossa se pienikin määrä, niin eikö voi aiheuttaa aivotoiminnalle tms. jotain? kun myrkkyähän maidossa kuitenki on

Mä en ainakaan itse imettäisi jos olisin dokannut skumppaa ja 5-6 siideriä, ehei... en todellakaan menisi lemuamaan siihen vauvan viereen.
Ja tuollahan aiemmin todettiin, ettei kaikista aivotoiminnan yms. jutuista vielä kaikkea tiedetä..

Takuulla on harmia jos useinkin kännissä imettää.
Itse en todellakaan imettäisi kertaakaan.
Ja mainittiin että vauva syö vähemmän kännimaitoa ku tavallista...

en oo juonut yhtään, tai sauna sidukan mut eka kertaa oon nyt lähös tuulettuun, ja en sanonu et juon tuon kaiken, max. tuon verran, mutten varmaan edes juo tuota määrää kun en ole vuoteen alkoholia ottanu.

en siis todellakaan aio kännissä imettää!! Lueppa teksti uudestaan. Kysyinkin että millonhan voin, koska nimenomaan kännissä en imetä

Miksi mulle selittelet?
Kerroin mitä itse tekisin/en tekisi, en kirjoittanut sinusta mitään.

Kun sulla tuntuu olevan kovin huono omatunto valmiiksi, täytyy selitellä, niin onko tosiaan fiksua lähteä (?) Ihan siis pohtia voisit.

Mulle on aivan sama mitä sä teet, ei kuulu mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tuohon imetys asiaan en osaa sanoa mitään, mutta pidä hauskaa! :wave: =)

Ootko tosissas?? Oikeesti?? Siis tarkotitko tuota "pidä hauskaa"? :O
Onko täällä oikeasti joku jonka mielestä en tee väärin ??

Oon miettiny et uskallanko lähteä, ja voinko jättää vauvaa.. Ois mukava kuulla muutakin kuin haukkuja

Kyllä miäkin toivotan sulle oikein hauskaa iltaa :wave:
Pidät hauskaa ja rentoudut vauva-arjesta

Et tee minun mielestä mitään väärin ;)

Et tee minunkaan mielestä mitään väärää.
Vietä oikein hauska ilta :wave:

Yhteistyössä