Nyt tulee sekavaa sepustusta. Mut jännittää jne..

Mahoton mirri

Aktiivinen jäsen
06.07.2004
6 962
0
36
Mulla on ihan hassu olo.. Oon pudottanut nyt tasan 2kg kolmessa vuorokaudessa painoa painonvartijoiden pistelaskennalla ja mua oksettaa ja heikottaa.. Syönköhän liian vähän vai johtuukohan eilen alkaneista menkoista ja siitä kun ollaan miehen ja kaveriporukan kanssa lähdössä illalla yhdelle keikalle ja jänskättää vähän..

Toki en aamulla syönyt kuin yhden banaanin ja nyt tuntuu et helpottas vähän kun söin kunnolla pari leipää.. Ja kaiken lisäksi äidin kaks sisarusta, sisko ja veli eli mun täti ja eno makaa sairaalassa et sekin saattaa stressata.. Ääääh, tää on nyt ihan sekavaa sepostamista kun en edes tiedä mitä oikeastaan mun piti kirjoittaa..

Pitäis saada aikaiseksi vielä siivotakin ja käydä pesulla ja laittautua mut jotenkin saamaton olo..

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Menkat oksettavat ja heikottavat mua.

(entäs hemoglobiini?)

En tiedä hemppaa nyt.. Aina ollut kyllä vähän matalahko ja ehkä tää painonpudotus saattanut laskea hieman lisää.. Mut voihan ne nämä menkatkin olla kun mahaankin taas sattuu niin et itkettää ja masentaa :( :x

Alkuperäinen kirjoittaja hemppa:
mullekin tuli mieleen. miksi muuten noin paljon sukulaisiasi sairaalassa. sori, ei tarvi vastata, hämmästelen vain. tsemppiä sinulle kovasti!

Täti joutu maksakoomaan tässä jokin aika taaksepäin ja joutuu nyt olee siellä tarkkailussa, on sekava eikä tiedetä selviääkö ja saako uutta maksaa jne. Ja enolle tehty jotain leikkauksia kun oli tullut aivoverenvuoto.. Ja hänestäkään ei tiedä selviääkö..

mulla tulee kanssa laihiksella tosi heikko olo aina,varsinkin kun aloitan sen rajusti.MUlla tulee vapinaa,heikotusta ja tosi huonoa oloa ja yleensä mun laihikset kaatuvatkin siihen,koska on vaan pakko syödä,mutta en tiedä mistä tuo voisi johtua.
Sullaki aika nopeasti on alkanut paino tippuu,johtuisko vain siitä? Painonvartioidenpisteillä kyllä saa syödä aika hyvin,joten varmaan menee sit ohi ajallaan.Mulla kun on tapana laihistella tosi rankasti,lähes syömättömyys-linjalla olen...( älä kysy miks...)
Tsemppiä sulle ja hieno alku laihikselle.:) ( vaika en tiedäkkään tavoitteitasi. )

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mulla tulee kanssa laihiksella tosi heikko olo aina,varsinkin kun aloitan sen rajusti.MUlla tulee vapinaa,heikotusta ja tosi huonoa oloa ja yleensä mun laihikset kaatuvatkin siihen,koska on vaan pakko syödä,mutta en tiedä mistä tuo voisi johtua.
Sullaki aika nopeasti on alkanut paino tippuu,johtuisko vain siitä? Painonvartioidenpisteillä kyllä saa syödä aika hyvin,joten varmaan menee sit ohi ajallaan.Mulla kun on tapana laihistella tosi rankasti,lähes syömättömyys-linjalla olen...( älä kysy miks...)
Tsemppiä sulle ja hieno alku laihikselle.:) ( vaika en tiedäkkään tavoitteitasi. )

Kyllä saa syödä ihan hyvin näillä pisteillä mut mun ruokatottumukset oli tyyliin tätä aiemmin: Aamupalaksi sata leipää tai pari lihapiirakkaa, päiväruoaksi monta lautasellista lämmintä ruokaa ja iltapalaksi jotain omatekoista pizzaa.. Eli tuhdit annokset ja muutenkin. Nyt kun syö vähemmän ja terveellisemmin niin meneehän siihen aikansa kun tottuu.. Kiitti tsemppauksista. Tän hetken tavoite ois tiputtaa -10kg, sitten sen jälkee vielä 5-10kg.

Yhteistyössä