Nyt tulee maailman noloin kysymys: miten lataan soittoäänen puhelimeen :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todella harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";24893986]Väännä rautalangasta! Mitä mä tolle pihalle teen.... tökkään puhelimeen ja koneeseen joo, mutta entä sitte?[/QUOTE]

Ihan liian monimutkaista selittää netin välityksellä.... Sun pitää joku nörtti pistää opettaan sua :D

no höh :( Sanokaa nyt joku! Mä koitin laittaa piuhan puhelimeen ja liittää sen tohon tietokoneeseen ja windows toivotti tervetulleeksi ohjattuu uuden laitteen asentamiseen. Siitä eteenpäin ei kyllä päästy...!

[QUOTE="Hei";24894041]Mä haluun kanssa tietää. Siis onnistuuko tolla samalla piuhalla kuin valokuvien siirto. Oikeesti en kehtaa keltään kysyä.[/QUOTE]

samalla piuhalla joo, mikä sun puhelin on

sanoisin vaan, että ei ole nolo kysymys.

Mä hoidan asian näin: annan luurin miehelle, sanon minkä biisin haluan siihen. Vartin päästä se on siinä. Annan miehelle pimpsaa.

[QUOTE="vieras";24895696]sanoisin vaan, että ei ole nolo kysymys.

Mä hoidan asian näin: annan luurin miehelle, sanon minkä biisin haluan siihen. Vartin päästä se on siinä. Annan miehelle pimpsaa.[/QUOTE]

Ai kauhee, onneksi ei tartte mennä tuohon. Mitähän mä voisin tahtoa, aina kun autan jotakuta, kun ei tuo muna kiinnosta ;D

[QUOTE="vieras";24895696]sanoisin vaan, että ei ole nolo kysymys.

Mä hoidan asian näin: annan luurin miehelle, sanon minkä biisin haluan siihen. Vartin päästä se on siinä. Annan miehelle pimpsaa.[/QUOTE]

hahahhaaa, tais olla joku mies siellä kirjottelemassa nyt :laugh:

Mutta hei, mun mies on vielä tollompi näitten puhelimien + tietokoneiden kans joten ei toimis vaikka ihan ok idea olikin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mämämämä;24895732:
Ai kauhee, onneksi ei tartte mennä tuohon. Mitähän mä voisin tahtoa, aina kun autan jotakuta, kun ei tuo muna kiinnosta ;D

Onko sun mielestä "kauheeta" että mun mies lataa sen musiikin ja sitten meillä on seksiä? Mä muuten vaihdan yleensä meidän molempiin autoihin renkaat ja sinäkin iltana meillä on seksiä. Mies laittaa pyykit pyykkikoriin ja mä pesen ne ja taas naidaan. Kyl naimisissa on mun mielestä kivaa!

[QUOTE="a p";24895740]hahahhaaa, tais olla joku mies siellä kirjottelemassa nyt :laugh:

Mutta hei, mun mies on vielä tollompi näitten puhelimien + tietokoneiden kans joten ei toimis vaikka ihan ok idea olikin ;)[/QUOTE]

Tarkistin, olen nainen. Annan miehen hoitaa puhelinasiat, se kuuluu sen parhaaseen osaamisalueeseen (ts siitä se palkankin repii). ja se harrastaa tietokoneita. Mä vaivaan sit päätäni muilla asioilla.

[QUOTE="vieras";24895760]Onko sun mielestä "kauheeta" että mun mies lataa sen musiikin ja sitten meillä on seksiä? Mä muuten vaihdan yleensä meidän molempiin autoihin renkaat ja sinäkin iltana meillä on seksiä. Mies laittaa pyykit pyykkikoriin ja mä pesen ne ja taas naidaan. Kyl naimisissa on mun mielestä kivaa![/QUOTE]

No mulle se olis kauheata, se riittää että mä auton korjauksen vuoksi joudun harkitsemaan sitä pimpsaa. Ja mä ottaisin mielellään jotain ihan muuta, silloin kun itse teen jotain mitä toinen ei osaa..
Mutta ethän sä silloin sen biisin siirtoa palkitse, jos teillä on seksiä muutenkin kymmenen kertaa päivässä.. ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja mämämä;24895787:
No mulle se olis kauheata, se riittää että mä auton korjauksen vuoksi joudun harkitsemaan sitä pimpsaa. Ja mä ottaisin mielellään jotain ihan muuta, silloin kun itse teen jotain mitä toinen ei osaa..
Mutta ethän sä silloin sen biisin siirtoa palkitse, jos teillä on seksiä muutenkin kymmenen kertaa päivässä.. ;-)

Ei niin. Mä koitin esittää huumoria. Ja sitä, että mun mies tekis sen mulle ihan pyytettömästikin.

(ja miesten täytyy antaa päteä)

[QUOTE="vieras";24895807]Ei niin. Mä koitin esittää huumoria. Ja sitä, että mun mies tekis sen mulle ihan pyytettömästikin.

(ja miesten täytyy antaa päteä)[/QUOTE]

no niinhän mäkin.
Tosin miehet ei juurikaan pyyteettömästi ole tehneet mun eteen mitään.
Ja joo, mä annan miesten päteä siellä autojuttujen saralla, vaan kun ei ne halua päteä siinäkään, kun aina pitäs kaikki itse tehdä.
Mutta mä en voi olettaa, että mies pelastaisi tietokone/kännyasioissa, kun on ihan tumpelo, samoin exää saa jelppiä tuon tuosta.

Onko kännyssä muistikortti?
Ittellä on kans Samsung, ja vähän aikaa joutu tuota miettiä.
Lopulta pistin kännykän muistikortin läppäriin ja sitä kautta sitte ladannu biisejä soittoääniksikin.

Yhteistyössä