Nyt tulee kiire. Mitä 30v lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä annoin viimevuonna 30v. lahjaksi pienen lahjakassillisen. Voiteita (kuorinta,päivä,yö,silmänympärys jne.) sit oli jotain selluliittiä vähentävää vitamiinirasvaa, ja ryppyjä vähentäviä vitamiinikapseleita kasvoille.

tykkäs kovasti. HIntaa tuli paketille jokusen verran, mutta ei ollenkaan niin paljon kuin näytti. Nimittäin ihan kohtuu hinnalla saa kaikkea kun katselee hintoja/ tarjouksia. Laitat sit kivaan lahjakassiin niin näyttää arvokkaammalta.

hinta n. 30 euroa, koska annamme matkarahaa (lähtee jenkkeihin matkalle ) pyysi siis rahaa lahjaksi, mutta minusta pitäisi olla jotain mistä jää mukava muisto!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
hinta n. 30 euroa, koska annamme matkarahaa (lähtee jenkkeihin matkalle ) pyysi siis rahaa lahjaksi, mutta minusta pitäisi olla jotain mistä jää mukava muisto!

mä tykkäsin ku sain 30v lahjaksi tommy tabermanin runolaseja ja sit suuren runokirjan. en oo mikään erityisen runollinen ihminen, mutta noi oli kivoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
No mitäs 30vee miehelle? Joku hauska juttu???

tähän mä ehdottasin paitaa, johon painettu nopeusrajoitus 30 merkki tai sit olikohan www.pulju.net tai joku vastaava niin siellä oli kaikkea hauskaa 30 vuotiaalle.

harmi ku pileet on jo niin lähellä ettei ehdi...lisää vinkkejä!

En kyllä uskaltaisi antaa ryppyvoidetta tai selluliittivoidetta- enkä haluaisi saada. Lahjakortistahan ei välttämättä jää muistoa, joten miten olisi jokin taulu/printti? Täälläpäin voi ainakin käydä paikallisen taitelijaseuran tiloissa ostamassa taatusti ainutlaatuisia teoksia ja suht edullisesti. Valokuvaliikkeistä voi joskus saada lyhyelläkin varoitusajalla esim kuvamukin/-tpaidan/-kalenterin/-palapelin.
Vähän lapsenmielisemmälle voisi kultasepänliikkeestä hommata vaikka sellaisen valokuvajunan, eli veturi+niin monta vaunua kun raaskii ostaa, niihin sitten kuvia eri ikäisenä.
Laattakoru, johon kaiverruttaa 30 v.

Yhteistyössä