T
turhaakin turhempi
Vieras
Esim. jos kaikki muut oireet paitsi kuume löytyy, onko silloin vain tavallinen flunssa vai tää possunuha ? en viiti tän takia alkaa soittamaan sinne terv. keskukseen..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Influenssaan kuuluu kova kuume. Ja jos tautisi on lievä, miksi pitäisi olla menossa lääkäriin? Lievät tapaukset sairastetaan kotihoidossa, ihan kuten normaalistikin.
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Onko sillä kohdallasi väliä mitä se on?
Alkuperäinen kirjoittaja turhaakin turhempi:Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Onko sillä kohdallasi väliä mitä se on?
on, koska olen raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja turhaakin turhempi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Influenssaan kuuluu kova kuume. Ja jos tautisi on lievä, miksi pitäisi olla menossa lääkäriin? Lievät tapaukset sairastetaan kotihoidossa, ihan kuten normaalistikin.
sanoinko jossain vaiheessa että olen menossa lääkäriin ?en.
nimenomaan kysyin että voiko olla sitä possunuhaa, vai onko sitten ihan tavallinen flunssa.. mutta ilmeisesti ei olis saanu kysyä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turhaakin turhempi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Influenssaan kuuluu kova kuume. Ja jos tautisi on lievä, miksi pitäisi olla menossa lääkäriin? Lievät tapaukset sairastetaan kotihoidossa, ihan kuten normaalistikin.
nimenomaan kysyin että voiko olla sitä possunuhaa, vai onko sitten ihan tavallinen flunssa.. mutta ilmeisesti ei olis saanu kysyä![]()
saahan sitä kysyä mitä vaan. mutta jos tahtoo järkeviä vastauksia, kannattaa kertoa jo heti ekassa viestissä, mitä hakee. jos olet raskaana tai kuulut muuten sikainfluenssan riskiryhmään, se vaikuttaa vastaukseen. got it?
Alkuperäinen kirjoittaja turhaakin turhempi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turhaakin turhempi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Influenssaan kuuluu kova kuume. Ja jos tautisi on lievä, miksi pitäisi olla menossa lääkäriin? Lievät tapaukset sairastetaan kotihoidossa, ihan kuten normaalistikin.
saahan sitä kysyä mitä vaan. mutta jos tahtoo järkeviä vastauksia, kannattaa kertoa jo heti ekassa viestissä, mitä hakee. jos olet raskaana tai kuulut muuten sikainfluenssan riskiryhmään, se vaikuttaa vastaukseen. got it?
ei mun raskaana olo vaikuta siihen, voiko olla possunuhaa vai ei jos kaikki oireet ei täyty. omasta mielestä kysyin varsin selvästi viestissäni, voiko olla tätä possunuhaa vaikka kaikki oireet ei täyty.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turhaakin turhempi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turhaakin turhempi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Influenssaan kuuluu kova kuume. Ja jos tautisi on lievä, miksi pitäisi olla menossa lääkäriin? Lievät tapaukset sairastetaan kotihoidossa, ihan kuten normaalistikin.
ei mun raskaana olo vaikuta siihen, voiko olla possunuhaa vai ei jos kaikki oireet ei täyty. omasta mielestä kysyin varsin selvästi viestissäni, voiko olla tätä possunuhaa vaikka kaikki oireet ei täyty.
se vaikuttaa siihen, kannattaako sun soittaa terveyskeskukseen vai ei. minkä myös aivan selvästi mainitsit viestissäsi. jos olet perusterve etkä kuulu riskiryhmään, se on aivan sama mikä flunssa sulla on.
Alkuperäinen kirjoittaja turhaakin turhempi:Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Onko sillä kohdallasi väliä mitä se on?
on, koska olen raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja turhaakin turhempi:Esim. jos kaikki muut oireet paitsi kuume löytyy, onko silloin vain tavallinen flunssa vai tää possunuha ? en viiti tän takia alkaa soittamaan sinne terv. keskukseen..