Nyt tsempatkaa please

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihdutus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihdutus

Vieras
Laihdutus operaatio menossa ja meinaa ratketa herkkujen syöntiin.

Kuinka mun muuten kannattaisi laihduttaa jotta laihtuisin mahd hienoo vauhtia! kuukaudessa esim. 5kg pois. Ei kiitos mitään painonvartijoita jossa menee ennenkuin oppii.
Miten itse olet laihduttanut ja kuinka paljon missä ajassa?

Kun itse pudotin muutaman kilon, tein itselleni listan tekemättömistä pikkuhommista, kuten eteisen lipaston siivous jne. Aina kun teki mieli jotain herkkua, katsoin mikä homma listassa seuraavana ja syömisen sijaan aloin puuhastelemaan muuta. Voipi kuulostaa tyhmältä, mutta auttoi!

3 x 30 minuuttia reipasta kävelyä viikossa, luota muhun..

kuhan pääset alkuun niin se menee jo helpommin.kun liikunnasta tulee tapa eikä pakko et enään pelkää sitä...

hop hop nyt ulos ei aut amitkään selitykset. jokaiselta ihmiseltä liikenee aikaa 30 minuuttia, lisäät vaan valve aikaas puolituntia ja tsädääm!
uivlekoihin ei voi vedota koska säännöllinen liikunta syventää unta ja et tarvitse unta enään läheskään niin paljon kun nyt.

endorfiiinin eritys lisääntyy lenkillä ollessa ja olo tuntuu paremmalta. myös kun alat hoikistua ja huomaat sen ( ei puntarista ) lisääntyy endorfiini vielä enemmän ja iloa ei voi estää.haluta liikkua joka päivä :)

T: entinen sohvaperuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Jos teetkin niinpäin, ettet laihduta, vaan lisäät liikuntaa.

En mä vaan tiedä, kun syön enemmän päivinä joina juoksen. :saint:

Tosin liikkumalla lihasmassa kasvaa, se hidastaa painon putoamista.

hop hop tässä on nyt pakko korjata...
hidastaa painon putoamista joo ja ehkä lisääkin painoa, mutta liikunta lisää kehon rasvankulutusta. siis aivan sama vaikka painaisit sata kiloa kunhan se on lihas massaa. ( ja vähän rasvaa )

laihtuuko?
laihtuuko jos on joka päivä kalori vaje -500 ja syö suklaata 3 kertaa viikossa ja syö ruuan siasta suklaata siis syö vähän ruokaa mutta myös suklaata ja kcal vaje on -500 ni laihtuuko mitä haittoja on jos korvaa suklaalla ruokaa mut kalori vaje on silti -500? mut kulutan kyllä aina lähes kaikki suklaat ni kalori vaje on -500.. sori tää oli hankala selittää

Yhteistyössä