Nyt tolkku palasi: Kaikki naisurheilijat joutuvat tekemään sukupuolitestin ennen yleisurheilun MM-kisoja Tokiossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kaikki naisurheilijat joutuvat tekemään sukupuolitestin ennen yleisurheilun MM-kisoja Tokiossa. Kansainvälinen yleisurheiluliitto tiedotti muutoksesta keskiviikkona.

Liiton puheenjohtaja Sebastian Coen mukaan tavoitteena on suojata naisten sarjaan osallistuvia kilpailijoita, jotta he eivät kokisi epäreilua kilpailua.

Vaatimus sukupuolitestistä tulee voimaan 1. syyskuuta. Mikäli MM-kisoissa mielii kilpailla, testi on tehtävä ennen kisoja.

Kansainvälisen yleisurheiluliiton mukaan ketään ei pakota tekemään testiä. Kuitenkaan ilman testiä urheilijalla ei ole oikeutta kilpailla MM-kisoissa.

Näyte voidaan ottaa joko verestä tai posken sisäpinnalta pyyhkäisemällä.

Kerran otettu testi on elinikäinen.

Onhan se huutava vääryys naisille menettää voitto, kunnia, tehty työ, palkinnot ja sponsorit biologisille miehille.

Paras keino säästyä mielipahalta on jättää kokonaan urheilun seuraaminen. Niin minä olen tehnyt aikoja sitten. Mykistys heti päälle tai laite kiinni, kun urheiluselostaja asettuu selostamaan tyhjäntoimituksia.

Missä tasa-arvo? Miehille sama testi tasa-arvon takia.
Olen aina ollut sitä mieltä, että kilpaurheilu on tyhmien ihmisten puuhaa. Mitä merkitystä niillä tuloksilla on? Lyön lähes aina lähetyksen poikki, kun tulee urheiluohjelmaa.
Sääli naisia, jotka joutuvat elämään mökän keskellä urheiluhullun puolison takia.
Tavallinen elämä on parasta urheilua.
Kilpailen vain itseäni vastaan fyysisesti ja henkisesti. Sen verran olen harrastanut lajeja, että kannan mukanani muutamaa fyysistä muistomerkkiä havereista.

Olen aina ollut sitä mieltä, että kilpaurheilu on tyhmien ihmisten puuhaa. Mitä merkitystä niillä tuloksilla on? Lyön lähes aina lähetyksen poikki, kun tulee urheiluohjelmaa.
Sääli naisia, jotka joutuvat elämään mökän keskellä urheiluhullun puolison takia.
Kilpailen vain itseäni vastaan fyysisesti ja henkisesti. Sen verran olen harrastanut lajeja, että kannan mukanani muutamaa fyysistä muistomerkkiä havereista.
Naiset eivät änkeä kilpailemaan miesten kanssa, koska naiset eivät pärjää miehille.

Naiset eivät änkeä kilpailemaan miesten kanssa, koska naiset eivät pärjää miehille.
Olet väärässä. Nainen päihittää miehet kaikissa lajeissa.
Trump on siitä hyvä esimerkki. Ehkä sentään Don on parempi golf-kärryissä nukkumisessaan. Hän on treenannut lajia koko ikänsä. En ymmärrä mitä tekemistä lajilla on kromosomien kanssa. Samaa verta ja lihaa olemme kaikki, ja hengitämme samaa ilmaa.
Olen pettynyt, kun filosofit eivät pilaile urheilun tyhmyyden kustannuksella.
Älyttömät summat rahaa tuhlataan täysin humpuukiin, ja kansa hurraa ja maksaa.
Dohassa köyhät siirtotyöläiset menettivät henkensä kisarakennuksilla.
Loppunäytös seremonioineen oli hulluuden huippu.
Olen aina pilaillut urheilun kustannuksella. Veljeni kirjakaappin ylähylly oli täynnä isoja pokaaleita. Hän ei koskaan tehnyt numeroa itsestään.

Niin varmaan.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Olet väärässä. Nainen päihittää miehet kaikissa lajeissa.
Trump on siitä hyvä esimerkki. Ehkä sentään Don on parempi golf-kärryissä nukkumisessaan. Hän on treenannut lajia koko ikänsä. En ymmärrä mitä tekemistä lajilla on kromosomien kanssa. Samaa verta ja lihaa olemme kaikki, ja hengitämme samaa ilmaa.
Olen pettynyt, kun filosofit eivät pilaile urheilun tyhmyyden kustannuksella.
Älyttömät summat rahaa tuhlataan täysin humpuukiin, ja kansa hurraa ja maksaa.
Dohassa köyhät siirtotyöläiset menettivät henkensä kisarakennuksilla.
Loppunäytös seremonioineen oli hulluuden huippu.
Olen aina pilaillut urheilun kustannuksella. Veljeni kirjakaappin ylähylly oli täynnä isoja pokaaleita. Hän ei koskaan tehnyt numeroa itsestään.

Niin, moni nainen sinun tapaasi ei halua seurata urheilua katsomossa tai tv:n ääressä.
Samaan aikaan sitten ihmetellään, miksi naisurheilijoiden palkinnot ja palkkiot ovat pienempiä...

Onneksi miehet sentään seuraavat monia naisten lajeja.

Eteläkorealainen Kim Min-ji
9f325ac26b34a2ca4d1a6978e1e3ad6f

Yhteistyössä