Nyt todella laihdutettava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pituutta 163 cm ja painoa tänä aamuna 78,2 kg.
Pitäisikö mennä Painonvartijoihin muuten paino pian 90 kiloa!
Kesän aikana on tullut todellakin syötyä vähän sitä sun tätä, onko kohtalotovereita?

:wave: täällä sulle kohtalotoveri. 160cm ja paino jotakuinkin samassa lukemassa kuin sulla. olen koittanu jo puol vuotta syödä terveellisesti, mutta ei se riitä. paino on vain noussu, kun ennen niin usein harrastettu hyötyliikunta putosi minimiin muuton jälkeen ja muuta liikuntaa ei ole tullu harrastatteua vaikka kuinka oon aikonu "huomenna" aloittaa.. :whistle: käytiin 4pv reissu pohjoisessa ja olin koko aika siskonlikan kanssa. tuli syötyä niin paljon herkkuja (ja kolmena iltana pikkukanoja) että paino nousi vissiin monta kiloa. vyötärölle ainaki tuli monta senttiä lisä. nyt se on melkein 110.. :( tai no oli kun tultiin reissusta. olen sen jälkeen panostanut hyötyliikuntaan enempi..

vajaa 160cm ja 71kg...laiharin paikka ois täälläkin, miks on niin vaikee ottaa itteensä niskasta kiinni ja lopettaa herkkujen mässyttäminen ja liikkua ees vähän enemmän...

Mä oon jo saanut tiputettua 18kiloa mutta nyt miehen lomalla varmasti ainakin 2kiloa tulee. koko ajan syödään kaikkea roskaa.Pitäis saaha itseään niskasta kiinni ja alkaa taas kattoo mitä suuhun pistä ja alkaa urheilee.jospa kun tää loma loppuu ;)

Liikuntaa ja normaalit HUOM NORMAALIT annos koot. Ei tarvitse syödä rekkamiehen annosta kolmea kertaa päivässä. Kevyemmät annoskoot ja paljon kasviksia. Lisäät liikunnan mukaan elämän rytmiin ja vot ens kesänä näyttää paremmalta ja sitä seuraavana paljon paremmalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Liikkuja:
Liikuntaa ja normaalit HUOM NORMAALIT annos koot. Ei tarvitse syödä rekkamiehen annosta kolmea kertaa päivässä. Kevyemmät annoskoot ja paljon kasviksia. Lisäät liikunnan mukaan elämän rytmiin ja vot ens kesänä näyttää paremmalta ja sitä seuraavana paljon paremmalta.

:wave: ja aloita liikuntaihan vaan 3kertaa viikossa. se jo auttaa. yritä pikkuisen pienentää pikkuhiljaa annoskokoja.

minä olen syöny nyt muutaman päivän tähän tapaan: aamu- ja iltapalalla kulhollinen omena-kaneli muro-mysliä ja lasi mehua. lisäksi päivällinen, norm. kokoinen annos.ruan kans maitoa, jääkaappikylmää vettä kun janottaa..
vielä ei ole nälkä vaivannu ruokien välissä. johtunee varmaan siitä liikunnan puutteesta.

en tiiä sitte kuin terveellistä tämä on, mutta mulle ei nyt vaan ole maistunu muu. olen miettinyt että jos ottais alkuun sellasen lentoemon nesteenpoistodieetin, kun näytti ihan hyvältä vaikken dieetteihin olekaan uskonut. olen sen terveellinen ruoka ja liikuntaa-laihdutuksen kannalla, mutta olen liian saamaton. aika monessakin asiassa mulle käy aina niin, että tiedän kyllä teorian, mutta en vaan onnistu toteutuksessa.. :/

Mulla pituus 162cm ja paino 60,8kg...puolessa vuodessa kuus kiloa tullut...nyt kovasti yritän saada kiloja tippuun.......muutama jo saavutettu ja nyt jämähdetty tähän. Aloitin lenkkeilyn, mut nyt taukoa kun satanut monta päivää jo vettä. En viiti sateessa mennä, kun pelkään et tuun kipeeks. Tekosyy...en haluu riskeerata viikonloppureissua. Miten se voikin olla niin vaikeeta tuo laihdutus? Vatsamakkara on ja pysyy vaikka kuin oon sitä trenannut..ei kai siihen auta muu kuin kirurgin veitsi....harkitsen sitä vakaasti.

Oli tuossa noin 70 kg kieppeillä pari kuukautta sitten ja päätin alkaa laihduttaa. Jätin karkit, pullat, herkut pois ja kevytjuttuja tavallisten juttujen tilalle. Ja ruoka-annoskokoja pienennin. Vielä pitäis 2-4 kg saada pois niin olen tyytyväinen... Laihdutus siis jatkuu.

Ja minä kun voivottelin sitä, että painoin 75kg (pituutta 179cm)
Nyt kummasti paino pudonnut kesän aikana 72kg:een, vaikka ihan samallalailla syön ja liikun, kuin aina..

Muistan aikoinaan, kun kovin painonnousu tuli.
Painoin ensin 60kg ja siitä nousi tuohon 75kg:een
se oli järkytys ja siihen oli vaikea tottua..

Miten jaksatte pisteillä? Itse en meinaa millään jaksaa, vaikka syön ruisleipää
yms. Syön vain yhden lämpimän aterian päivässä. Kannattaisiko lisätä se kahteen kertaan ja jättää välipalat vähemmäksi?

Yhteistyössä