Nyt tiedän, miksi puistossa on MUKAVAA:)

  • Viestiketjun aloittaja Karuski
  • Ensimmäinen viesti
Karuski
Oltiin viime viikolla kaikkina iltoina kylämme puistossa leikkimässä neidin kanssa..meil oli palloja..leikittiin kioskia..mentiin "seikkailumetsään"..kunnes EILEN..

puistoalue oli täynnä mammoja,jotka seisoi tumput suorana ja juorusi..ja paleli..

yritin sit sanoa mun tytön kaverin äidille,että mennään lasten ja meidän iskän kanssa heittelemään frisbeetä,että ei jäädyttäis kokonaan..

vastaus: mä olen nuorempana heitellyt niin paljon,että en viitsi..

vid**u ..sen OMA TYTÄR odotti,että äiti vois vaivautua tekemään jotain..ja eikun tää vaan seisoi ja juorus..

noh..me sit mentiin muu porukka heittelemään..

..tältä äidiltä ei onnistu edes lätkän peluu lasten kanssa,kun se vaan juoruaa maila kädessä..
..tältä äidiltä ei onnistu edes leikkiminen lasten kanssa,kun se vaan juoruaa.
..tältä äidiltä ei onnistu edes liukumäkeen meneminen,kun sitä ei huvita..

minkä hemmetin takia se sit tulee meidän muiden mukana puistoon,jos se vaan seisoo ja valittaa paleltumista..
 
Karuski
viime viikolla yksi isä tuli puistossa vastaan ja sanoi,että onpas kiva päästä tänne puistoon ulkoilemaan,kun kevät on koittanut, niin toi neitikin haluaa päästä ULKOLEIKKEIHIN..öö..mä olin ihan naama ymmyrkäisenä ja totesin,että jaa..me ollaan oltu kyllä täällä ihan läpi vuoden..välillä seisotaan räntäsateessa..välillä ollaan kahlattu lumessa..ja nyt on auringon vuoro..Tää isä meni ihan hiljaiseksi ja sanoi,että ai..te ootte täällä useamminkin??

..niinpä niin..tämä on syy, miksi meidän kyläpahanen on ihan tuppukylä..nää ihmiset torppaantuu koko syksyksi ja talveksi ja tulee esille vasta kevään tullen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
viime viikolla yksi isä tuli puistossa vastaan ja sanoi,että onpas kiva päästä tänne puistoon ulkoilemaan,kun kevät on koittanut, niin toi neitikin haluaa päästä ULKOLEIKKEIHIN..öö..mä olin ihan naama ymmyrkäisenä ja totesin,että jaa..me ollaan oltu kyllä täällä ihan läpi vuoden..välillä seisotaan räntäsateessa..välillä ollaan kahlattu lumessa..ja nyt on auringon vuoro..Tää isä meni ihan hiljaiseksi ja sanoi,että ai..te ootte täällä useamminkin??

..niinpä niin..tämä on syy, miksi meidän kyläpahanen on ihan tuppukylä..nää ihmiset torppaantuu koko syksyksi ja talveksi ja tulee esille vasta kevään tullen..

Tätä on muuten ihmetelty että oikeastikko ihmiset istuu koko talven lasten kanssa sisällä kun ei ketään koskaan puistossa näe ja jos siellä ne muutamat harvat sattuu joskus vastaan tulemaan niin ne ihmettelee ihan samaa et kun koskaan ei ketään näy. Nyt kun aurinko paisto muutamana päivänä niin kappas puisto on puolillaan lapsia että mistä ihmeestä ne nyt kaivautu esiin :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
Alkuperäinen kirjoittaja janejane:
No voivoi.. Onneksi sinä taas olit niin täydellinen äiti ja ihminen.
..
..
..
jos sulla ei oo mitään järkevää kommentoitavaa, niin painutko takas sinne mistä tulit..
No eikö vaan että sun tarkoitus tällä aloituksella oli vaan taas korostaa omaa erinomaisuuttasi kasvattajana? Hah.

Ja noista pisteistä: Sun tekstiä on äärimmäisen ärsyttävä lukea, sorry.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ööh, oisko noissa arvostelevissa kanssaäideissä syy miksen minä viihdy puistoissa. :$
Niinpä :D Mekin "puistoillaan" kaveriporukan kanssa aina jonkun pihassa. Lapset leikkii pitkin ja poikin keskenään...ollaan kyllä pihoilla ympäri vuoden, satoi tai paistoi. Tai tuo tuuli mikä on nyt ollut ilona :whistle:

Mut mielummin ollaan omalla poppoolla omissa nurkissa. Ja keinut ja mäet ja muut on siinäkin käytettävissä, ja lapset on tosi luovia leikeissään ;)

muoks muoks, ja ylen harvoin tai oikeastaan koskaan lapset edes huolii meitä leikkeihinsä! Ne ei edes halua että joku aikuinen tulisi sotkemaan. Muksuja on kuitenkin 11 hengen tiivis porukka B)
 
Karuski
no mä en ainakaan arvostelis ketään..me yritettän aina innostaa muita vanhempia pelailemaan lasten kanssa..me pelataan ite futista..heitellään tennispalloja..juostaan kilpaa..hypitää pituutta..lasketaan liukumäkeä lasten kanssa..tai seikkaillaan siellä seikkailumetsässä..talvisin ollaan kaikki viikonloput tossa uimarannalla laskemassa pulkilla mäkeä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
no mä en ainakaan arvostelis ketään..me yritettän aina innostaa muita vanhempia pelailemaan lasten kanssa..me pelataan ite futista..heitellään tennispalloja..juostaan kilpaa..hypitää pituutta..lasketaan liukumäkeä lasten kanssa..tai seikkaillaan siellä seikkailumetsässä..talvisin ollaan kaikki viikonloput tossa uimarannalla laskemassa pulkilla mäkeä..
Sä "arvosteli" ihan tuossa aloituksessa.

 
p
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
no mä en ainakaan arvostelis ketään..me yritettän aina innostaa muita vanhempia pelailemaan lasten kanssa..me pelataan ite futista..heitellään tennispalloja..juostaan kilpaa..hypitää pituutta..lasketaan liukumäkeä lasten kanssa..tai seikkaillaan siellä seikkailumetsässä..talvisin ollaan kaikki viikonloput tossa uimarannalla laskemassa pulkilla mäkeä..
aploodit sulle ja sun miehelles.
 
Karuski
siis kyllä..meillä on täällä 3 mammaa ja meillä kaikilla on yhdet lapset..ja eikä me todellakaan aina jaksettais leikkiä näitten lasten kanssa, mutta tilanteen pakottamana on pakko osallistua leikkeihin mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
no mä en ainakaan arvostelis ketään..me yritettän aina innostaa muita vanhempia pelailemaan lasten kanssa..me pelataan ite futista..heitellään tennispalloja..juostaan kilpaa..hypitää pituutta..lasketaan liukumäkeä lasten kanssa..tai seikkaillaan siellä seikkailumetsässä..talvisin ollaan kaikki viikonloput tossa uimarannalla laskemassa pulkilla mäkeä..
Ei kannattais laskee, eks saanu viimekski selkäs kipeeksi ja valitit sitä täällä?! :D
 
p
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
siis kyllä..meillä on täällä 3 mammaa ja meillä kaikilla on yhdet lapset..ja eikä me todellakaan aina jaksettais leikkiä näitten lasten kanssa, mutta tilanteen pakottamana on pakko osallistua leikkeihin mukaan.
pakko ei oo ku kuolla
 
Karuski
on täällä oikeesti ihan ihme asennoitumista mammoilta. Ihan kuin mä istuisin siellä teidän kahvipöydässä ja saisin tuomiota. Noh. Toivottavasti Turkuun päin tuli hyvä mieli. Mun omaatuntoa ei vois vähempää hetkauttaa.
 
p
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
on täällä oikeesti ihan ihme asennoitumista mammoilta. Ihan kuin mä istuisin siellä teidän kahvipöydässä ja saisin tuomiota. Noh. Toivottavasti Turkuun päin tuli hyvä mieli. Mun omaatuntoa ei vois vähempää hetkauttaa.
have a nice day
 
Minusta lasten mielikuvitus ei pääse ihan täyteen vauhtiin, jos siinä leikissä on koko ajan joku aikuinen mukana. Lapset kun eivät tarvitse koko ajan sitä ohjattua pallonheittelyä, vaan heille tekee erittäin hyvää välillä olla vaikka ihan tylsistyneenä hetken. Siinä se mielikuvitus puhkeaa kukkaan kun pitää itse keksiä (kaverin kanssa) leikki.
 

Yhteistyössä