NYT TEKISI MIELI VETÄÄ LÄRVIT!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Etkö voisi todentaa mitenkään lyhyellä varoitusajalla sen toisen tavan olevan asiakkaita palvelevampi?
Pitäisi saada palaveriin ne, jotka tuota järjestelmää tulevat sitten käyttämään. Aika ei riitä, kun hoitoalalla pitää sumplia niitä työvuoroja.

osittainen video/puhelinpalaveri? Sairaaloissahan on videopalverimahdollisuus, joten heidän ei tarvitsis työpaikoiltaan lähteä mihinkään jos eri sairaaloissa/paikkakunnilla ovat

Joo, voisinpa vielä kyllä kommentoidakin tähän jotain =) On oikeasti tärkeää, että nuo ohjelmat ja ohjelmistot toimivat, nykyaikainen sairaanhoito ja siihen liittyvät oheispalvelut tökkivät heti pahasti, jos joku atk:lla mättää. Mutta mun mielestä ne on vielä(kin) ihan lastentasolla, tosin isoin harppauksin mennään eteenpäin koko ajan =) Kiitos siitä teille kehittelijöille :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osittainen video/puhelinpalaveri? Sairaaloissahan on videopalverimahdollisuus, joten heidän ei tarvitsis työpaikoiltaan lähteä mihinkään jos eri sairaaloissa/paikkakunnilla ovat
Ja meinaat, että tavis osastonsihteerit ja hoitsut sellaiseen pääsisivät kesken päivän? Kyllä projektiporukan varmasti saisi palaveriin, mutta kun tarvittaisiin niitä oikeita käyttäjiäkin. No, en mä tästä yöuniani menetä, kiukkukin alkaa laantua. Tää vaan on niin tätä. Mutta jos joku alkaa joskus mulle tästä jotain urputtamaan, aion kyllä sanoa, että itsehän tilasitte.

Teollisuusympäristöstä sairaalaymristöön siirtyessä aina joutuu ihmettelemään mikä siellä sairaalan ohjelmistopuolella oikein tökkii.

"Pikkusairaalan" päivystys lähettää potilaan läheiseen yliopistosairaalaan polille, lähete lähetetään sähköisesti eteenpäin, mutta varmuuden vuoksi annetaan myös printattu versio mukaan. Arvatkaas onko sitä sähköisesti lähetettyä lähetettä vielä koskaan löytynyt siellä yliopistosairaalan polilla... ei ole... mihin lie bittiavaruuteen kadonnut?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teollisuusympäristöstä sairaalaymristöön siirtyessä aina joutuu ihmettelemään mikä siellä sairaalan ohjelmistopuolella oikein tökkii.

"Pikkusairaalan" päivystys lähettää potilaan läheiseen yliopistosairaalaan polille, lähete lähetetään sähköisesti eteenpäin, mutta varmuuden vuoksi annetaan myös printattu versio mukaan. Arvatkaas onko sitä sähköisesti lähetettyä lähetettä vielä koskaan löytynyt siellä yliopistosairaalan polilla... ei ole... mihin lie bittiavaruuteen kadonnut?
Niinpä...se saattaa olla jossain sanomajonossa odottamassa, että joku huomaa sanoman tyssänneen. Onneksi en itse joudu noita sanomia tekemään, olen kuullut kollegoilta, ettei ole aina mitään ihan herkkua hommaa.

Yhteistyössä