K
Kesäleski
Vieras
Nyt tekis mieli saada sitä herkkupiirakkaa. Vaimo on sukuloimassa ja tuli mieleen että voinhan minäkin tehdä sitä samaa mitä se teki työkaverinsa kanssa puoli vuotta mun selän takan ennenkuin jäi kiinni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vai puranko telineet?:Hei, täällä olisi reipas otteinen ronski mies joka osaa hommansa, olethan nätti nainen ja mitään pelkäämätön?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vai puranko telineet?:Hei, täällä olisi reipas otteinen ronski mies joka osaa hommansa, olethan nätti nainen ja mitään pelkäämätön?
Ap on mies
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vai puranko telineet?:Hei, täällä olisi reipas otteinen ronski mies joka osaa hommansa, olethan nätti nainen ja mitään pelkäämätön?
Alkuperäinen kirjoittaja assanassa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vai puranko telineet?:Hei, täällä olisi reipas otteinen ronski mies joka osaa hommansa, olethan nätti nainen ja mitään pelkäämätön?
Ap on mies
![]()
Jos se on bottom saattaa kelvatakin.
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:No ap, miten edetään?![]()
Hanii:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Sutinaa ei haeta näin.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Eteenpäin tottakai. Missäpäin maailmaa olet?Alkuperäinen kirjoittaja nainen:No ap, miten edetään?![]()
No katsos, just poistin mun kommentin, kun ajattelin että se leski häipyi joAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Hanii:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Sutinaa ei haeta näin.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Eteenpäin tottakai. Missäpäin maailmaa olet?Alkuperäinen kirjoittaja nainen:No ap, miten edetään?![]()
![]()
:heart::heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:No katsos, just poistin mun kommentin, kun ajattelin että se leski häipyi joAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Hanii:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Sutinaa ei haeta näin.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Eteenpäin tottakai. Missäpäin maailmaa olet?Alkuperäinen kirjoittaja nainen:No ap, miten edetään?![]()
![]()
![]()