Nyt tekis mieli sanoa pitkä liuta rumia sanoja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ky**iintynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ky**iintynyt

Vieras
Mutta jätän väliin, oon kironnu jo koko ukon alimpaan sanonko minne. Siis jos joku vastustaa niin se vastustaa sitten KUNNOLLA. Mun piti tänään tehdä työhommia, kun lapsikin on hoidossa niin tuo yks P*** heittäytyy pikkukakaraksi; vie auto huoltoon, pese mun vaatteet.. Ja äsken kävin pyörällä kaupassa niin eiköhän siitäkin puhjennut kumi.. Ja sitten kun tuossa tuhisin niin ukko ihmetteli että mikähän mulla on. Sanoin sitten, että ottaa päähän tehdä kaikki kotihommat, kaupassakäynnit yms. yksin sen lisäksi, että pitäisi saada työtkin tehtyä. Sanoi vaan, etta palkkaa kodinhoitaja, jos on noin rankkaa.. MINÄ?? Minä vielä maksaisin jollekin siitä, että se pesis ukon pyykit yms. p***aa! Huh Huh.. Kiitos

Ja voin varmaan sanoa, että luultavasti mulla on universumin itsekkäin mies (pah se mikään mieskään ole). Ja huomaatte varmaan kuinka korkealla mun arvostus sitä kohtaan on?

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Noh, mulla jos olis työjuttuja itsellä niin en tasan veisi enkä pesisi. Sanoisin vaan että jos ei ehdi huomenna niin vie ja pese itse.

nii-in, sitten meillä ois jääny nuo hommat tekemättä.. en kyllä tällä hetkellä yhtään ymmärrä, mitä mä näen tuossa ukossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Noh, mulla jos olis työjuttuja itsellä niin en tasan veisi enkä pesisi. Sanoisin vaan että jos ei ehdi huomenna niin vie ja pese itse.

nii-in, sitten meillä ois jääny nuo hommat tekemättä.. en kyllä tällä hetkellä yhtään ymmärrä, mitä mä näen tuossa ukossa.

No mitä sitten jos miehen pyykit jää pesemättä? Ite se niissä likaisissa kuteissa kulkee.

Yhteistyössä