Nyt täytyy leuhkia teillekin kun oon niin innoissani :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Pohjustusta: mä tykkään kovasti talonpoikaisantiikista ja muutenkin sisustuksessa tuollaisesta maalaisromantiikasta sekoitettuna vähän modernimpaan linjaan...tai jotain. Mutta siis tykkään kovasti kaikesta vanhasta ja meidän huonekalut on sohvaa ja nojatuoleja lukuunottamatta antiikkia.

Noh. Mä olen tosi kauan haaveillut sellaisesta vanhasta jalkalampusta ja katsellut sillä silmällä osto-ja myyntiliikkeitä. En oo kuitenkaan nähnyt mieleistäni, eli sellaista jollainen miehen vanhemmillaan on sijoitusasunnossaan.

Eilen sitten appiukolta kysyin että voisiko hän katsella jos löytäis mulle lamppua (antiikki-innostukseni on tarttunut häneltä ja hän kiertää tekemässä löytöjä milloin mistäkin). No appi se sitten kertoikin että hänellä olis yks lamppu jonka hän vois antaa mulle synttärilahjaksi (huomenna, kiitos kysymästä :D ).

Ja se lamppu oli just eikä melkein sieltä sijoitusasunnosta :flower: :flower: . En oo koskaan edes sanonut että sellaisesta haaveilen, mutta näin sattumien kautta sen nyt kuitenkin saan.

Jipii jee :D :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Kiva :flower: :flower:
Mulla on ihan järjetön sisustusvillitys menossa syysloman kunniaksi :whistle:
Mies ei onneksi kato niin tarkasti,että huomais mitä kaikkee on vaihtunu :snotty:

Joo mulla alkaa myös hiljalleen nostaa taas päätään. Tai siis intoa on ollut koko ajan mutta kun ei oo ollut mahkuja sisustaa vaikean raskauden yms. takia.

Meillä mies kyllä katsoo tarkasti ja osallistuukin, mutta ainahan sitä voi sanoa tehneensä löytöjä kirppareilta tai superalennuksista :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Onks sulla huomenna synttärit?
Niin mullakin :D

Ei juma :o . Siis juu on. Eli meillä siis vissiin TASAN vuosi ikäeroa, eikös?

Mä oon vuosimallia 1976.

ja mä 77, eli kyllä :D

Mihin kellonaikaan oot syntyny? :xmas:
Ei ihme että mä tykkään susta :D, leijona ja vielä parhaana päivänä syntynyt! B)

Onks sulla huomenna synttärit?
Niin mullakin :D

Ei juma :o . Siis juu on. Eli meillä siis vissiin TASAN vuosi ikäeroa, eikös?

Mä oon vuosimallia 1976.

ja mä 77, eli kyllä :D

Mihin kellonaikaan oot syntyny? :xmas:
Ei ihme että mä tykkään susta :D, leijona ja vielä parhaana päivänä syntynyt! B)

No sanos muuta, tunne on molemminpuolinen :D . Mun täytyy äippältä huomenna kysyä, mä kun en muista mihin kellonaikaan oon ekan rääkäisyni päästänyt.

No sanos muuta, tunne on molemminpuolinen :D . Mun täytyy äippältä huomenna kysyä, mä kun en muista mihin kellonaikaan oon ekan rääkäisyni päästänyt.

Meitsi rääkäisi ekan kerran kello 14:40. Kurkkasin tommosesta hopeisesta kynttilänjalasta jonka oon kastelahjaksi saanut :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Kiva :flower: :flower:
Mulla on ihan järjetön sisustusvillitys menossa syysloman kunniaksi :whistle:
Mies ei onneksi kato niin tarkasti,että huomais mitä kaikkee on vaihtunu :snotty:

Joo mulla alkaa myös hiljalleen nostaa taas päätään. Tai siis intoa on ollut koko ajan mutta kun ei oo ollut mahkuja sisustaa vaikean raskauden yms. takia.

Meillä mies kyllä katsoo tarkasti ja osallistuukin, mutta ainahan sitä voi sanoa tehneensä löytöjä kirppareilta tai superalennuksista :saint:

Niin,meilläkin jotkut jutut on hankittu aikaa sitten ja sitten ihmetellään kovaan ääneen että miten sie et oo aiemmin niitä nähny :snotty:
Ja kirppariltahan saaaa :D

Yhteistyössä