Nyt täytyy kyllä sanoa, että (liittyy torstain luukusta lukaaliin)...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ettänäin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
jos kyseessä tuo linkitetyn jakson nainen, niin kaunis hän on joka tapauksessa, näytti sitten keneltä tahansa. Mää en ymmärrä tämmösiä alotuksia.
Mitä kohtaa et ymmärtänyt?

En ymmärrä sitä, miksi sinun ylipäätään piti tehdä tällainen aloitus. Minusta tuo sinun arvostelusi on sieltä, mihin aurinko ei paista. Tarkoituksena on ilmeisesti jostain syystä pahoittaa Iitan mieli? Tuollaista naljailuahan koko aloituksesi on.

jos kyseessä tuo linkitetyn jakson nainen, niin kaunis hän on joka tapauksessa, näytti sitten keneltä tahansa. Mää en ymmärrä tämmösiä alotuksia.

En ymmärrä sitä, miksi sinun ylipäätään piti tehdä tällainen aloitus. Minusta tuo sinun arvostelusi on sieltä, mihin aurinko ei paista. Tarkoituksena on ilmeisesti jostain syystä pahoittaa Iitan mieli? Tuollaista naljailuahan koko aloituksesi on.
Jos luet kirjoittamani asiat huolella läpi niin missään kohtaa en Iitaa mielestäni loukkaa enkä hauku rumaksi...päinvastoin. Mutta onneksi siellä oli joku joka ymmärsi mun pointin ja oli samaa mieltä:)

Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:
Laitahan ap oma kuva kehiin-katellaan ketä julkimoa sinä muistutat :)
Nyt en ymmärrä alkuunkaan miksi minun pitäisi laittaa kuvani tänne. Ei nyt ollut kyse arvostelusta vaan siitä että kuvat ovat antaneet ihan erilaisen mielikuvan kuin mitä todellisuus on. En näytä julkimolta enkä haluakaan...eihän tässä siitä ollut puhettakaan

Jos luet kirjoittamani asiat huolella läpi niin missään kohtaa en Iitaa mielestäni loukkaa enkä hauku rumaksi...päinvastoin. Mutta onneksi siellä oli joku joka ymmärsi mun pointin ja oli samaa mieltä:)

Tosiaan, ethän sä Iitaa rumaksi sanonut. Sanoit, että luulit Iitan olevan todella kaunis, mutta eihän hän kaunis ole, nätti vaan....:whistle:

Kyllä mä sun pointin ymmärsin, jotenkin sen vaan oisit voinut muotoilla vähän toisin (huom! mun mielestä!)...;)

Tosiaan, ethän sä Iitaa rumaksi sanonut. Sanoit, että luulit Iitan olevan todella kaunis, mutta eihän hän kaunis ole, nätti vaan....:whistle:

Kyllä mä sun pointin ymmärsin, jotenkin sen vaan oisit voinut muotoilla vähän toisin (huom! mun mielestä!)...;)

Minun mielestä KAUNIS tarkoittaa ihan eriasiaa kuin nätti tai esim.hyvännäköinen. Ja ne kuvat joita iitasta täällä näin olivat KAUNIITA, mutta nuo telkkarissa näkemäni NÄTTEJÄ. Ymmärrä tai ole ymmärtämättä

Alkuperäinen kirjoittaja Kisu:
Tämä vai joku muu :

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/viihde/luukusta_lukaali/jaksot__kohde_7?638025

Tuo onkin epäonnistunut kuva. Minusta ollut ihan itsensä näköinen kun laittanut kuviaan. Kaunis on. Ja näyttävä kun kunnon pakkelit naamassa.

Mä kans ymmärsin ap:n pointin. Itsekkin ajattelin ihan samoin!!
Niissä iitan omissa kuvissa on niin tällätty ja kaunis, mutta noissa tv-kuvissa taitaakin olla ihan oma itsensä...ja ihan kuin hieman pyöreyttä myös olis havaittavissa?! Nätti kuiteski, mäkään en rumaksi hauku!

Yhteistyössä