nyt tarvitsis varmaan soittaa kohta eläinsuojeluun!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SocialButterfly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SocialButterfly

Vieras
siis eilen illalla/yöllä..tohon pihaan tuli auto..ja sitten kuulu kauheeta koirien tappelua mies vei vissiin koiraansa mukanaa kylään jossa oli koira kait?! kun kauheeta koirien tappelua kuului..no huomasin sitten yöllä että mies oli vienyt koiransa autoon..aamupäivällä tajusin että auto on pihalla ja KORA AUTON SISÄLLÄ..! se haukkui 4tuntia siellä..välillä ehkä kerran joku vanha pappa kävi auton luona ...en tiedä mitä teki siinä kun näin aina kun käveli pois..klo16.00 olin soittamassa jo eläinsuojeluun että koira on haukkunut autossa kokopäivän kunnes juuri se pappa kävi hakemassa koiransa autosta..ja sain huokaista että huh kun haki kuitenkin..no..nyt sitten kävin tupakalla ja KOIRA ON TAAS AUTOSSA!!! MULLA MENEE HERMOT JA YÖUNET KUN KOIRAPARKA AUTOSSA HAUKKUU TAAS..MITÄ HITTOO MÄ NYT TEEN..kuuluuko mun puuttua tähän jo.eihän tää normaalia ole!!??

No liian pitkän ajan pitävät autossa. Jotkut koirat kyllä tykkää olla autossa, mutta eihän ne silloin siellä hauku vaan nukkuvat tai katselevat ohikulkijoita tyytyväisenä.

Meidän koirat olis aina autossa jos ne sais valita..... muttei ne kyllä siellä hauku...
Saattaa olla vaikea tilanne jos koirat ei tuu toimeen keskenään.
Ennemmin koira autossa kun raadeltu tappelussa.
Voisithan sä kysyä miks se on autossa?

Samantapaisessa tilanteessa soitin joskus aikoinaan suoraan poliisille kun koira oli pakkasella autossa haukkunut n.3 tuntia, tulivat melko pian paikalle tarkistamaan tilanteen.

onkohan sillä ees siellä vettä tai ruokaa?
kyl ne poliisit sit soittaa eläinsuojeluun jos pahalta näyttää.
hitsi että tommoset ihmiset on niiiiin välinpitämättömiä kun eläimen autoon jättää!!

niin kun tässä on tämä ..että mistä tiedän tilanteen onko kaikki ok..jos se kuitenkin välillä siellä käy..antamas ruokaa ja kusettamassa?! en tiedä missä koira oli äsken kun sen sieltä haki ja nyt on taas siellä..kun ei se siellä uikuta..vaan haukkuu..välillä on hiljaa ja välillä haukkuu..no ..seurailen tässä nyt ja kun se äijä tulee tohon niin sanon että koira pois autosta!

tietää ton enempää.sinulla on huoli koiran voinnista.ja poliisi tarkistaa, että kaikki ok.ei ne poliisit syytä sinuu vaikka koiralla kaikki hyvin olisikin.ei koiran paikka ole autossa montaa tuntia istua.
toivottavasti nyt setä paikalle vielä tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Väinämöisen Palttoonappi:
Kyllä mä soittasin poliisit koska eikös tuo oo jo vähän niinkuin kotirauhan häirintää jos se haukkuminen kuuluu sieltä autosta koko ajan. Ja ei siitä haittaakaan ole vaikka poliisi kävis tarkastaa tilanteen.

ei se sisälle kuulu..mutta voinhan mä sanoa että se kuuluu :saint:

Yhteistyössä