Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Kiits tsempeistä.
Kestääkö se kauankin? Siis se että letku on kurkussa?
Mikseivät vois nukuttaa moisen kiusauksen ajaksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Kiits tsempeistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Kiits tsempeistä.
En muista yhtään miten kauan meni, mutta minnuu helpotti se, kun lääkäri kokoajan selitti missä kohtaa ollaan menossa ja mitä katotaan seuraavaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Kiits tsempeistä.
En muista yhtään miten kauan meni, mutta minnuu helpotti se, kun lääkäri kokoajan selitti missä kohtaa ollaan menossa ja mitä katotaan seuraavaksi.
Ok, toivotaan että minullekkin selitetään. Näkeekö siinä omaa sisäpuoltaan? Näyttääköhän ne jos pyytää![]()
Ja onhan se nukutus riski. Kun on aika usein nukutettu niin ei niitä riskejä osaa niin miettiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Onneksi ohi!
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Sanonko...en...no sanon....
Hyvä että pääsit gastroskopiaan. Mun ystävä ei aikanaan tk´ssa päässyt ja vatsa vaivat tulkittiin vatsakatarriksi. Pääsi sitten tähystykseen aivan liian myöhään, syöpä oli jo niin pitkällä että peli on menetetty :'(
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Sanonko...en...no sanon....
Hyvä että pääsit gastroskopiaan. Mun ystävä ei aikanaan tk´ssa päässyt ja vatsa vaivat tulkittiin vatsakatarriksi. Pääsi sitten tähystykseen aivan liian myöhään, syöpä oli jo niin pitkällä että peli on menetetty :'(
Hui kamala![]()
Niin, oliskohan lääkäri maininnut syöpää jos olisi sitä epäillyt? Ainoa mistä puhui oli mahdollinen ruokatorven laajennus, ahtauman syitä ei lähtenyt edes arvailemaan :|
Alkuperäinen kirjoittaja hei:pahanlaatuisia asioita. Mulla ainakin sanottiin heti, ettei mitään pahanlaatuiseen viittaavaa ole.
t. vatsakatarri