Nyt tarvin nopeasti niminikkareiden apua!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Steffun äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Steffun äiti

Vieras
Eli pitäisi pikaisesti päättää kolmas nimi lapselle mut ei,en millään keksi sopivaa.
Nimen pitäisi olla lyhyehkö mutta sointua mukavasti kolmanneksi nimeksi.

Stefan Aarre (?)
Ite olen pähkäillyt seuraavia:
Stefan Aarre Eliel
Stefan Aarre Ossian

Mitä muita ois??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Steffun äiti;26957872:
Mitä ootte mieltä Stefan Aarre Ossian? Vai sit Eliel kumpi sointus paremmin vai sointuuko kumpanenkaan?

Minä laittaisin noista Elielin.

Sontumisista en tiedä, mutta mun korvaan kuulostaa kyllä kivalta :)
 
Itse asiassa myös Eemeli toimis. Mun mielestä parhaiten kävis nuo "taviksemmat" nimet, joissa ei ole diftongia - eli Oskari paremmin kuin ossian ja Eemil/Eemeli paremmin kuin Eliel. :)
 
Kiitos paljon kaikille! Eemeli nimi on jo käytössä. Oskari nimi jostain syystä ei niin miellytä,en tiedä miksi.
Oisko vielä vaihtoehtoja.
Stefan Aarre Valentin meneekö liian pitkäksi nimi?
 

Similar threads

Yhteistyössä