NYT TARVIN KIPEÄSTI APUJA JA NEUVOJA

• Viestiketjun aloittaja kaikki pilalla?
  • Ensimmäinen viesti
kaikki pilalla?
Olin viikonloppuna ystävien kans juhlimassa, ja siinä kävi niin että tutustuin mieheen, johon taisin, tai en tainnut vaan ihastuin. Oli tosi mukava ja kaikkea, ja annoin oman numeroni. Ei varmaan olisi pitänyt sillä minulla on jo perhe.
Ihana rakastava mies, ja lapsi, oma asuntokin ostettiin vasta.
En haluaisi rikkoa kaikkea tätä.
Ja tiedän, nyt joku sanoo että "älä sitten riko vaan unohda se toinen mies",
mutta tuntuu ettei se ole niin helppoa ja yksinkertaista, kun tämä toinen on ollu mielessä nyt koko ajan.
Rakastan siis kuitenkin miestäni mutta tämä toinenkin kiinnostaa.
Pitäisikö vaan unohtaa, että jos menee ohi

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Anna hieman ajan mennä, tunteet varmistuu ja ajatus selkenee.
Niin kai se pitäski tehä, mutta kun tämä toinen on mielessä sitten koko ajan, ja kun on sen puhelin numerokin, niin.. :/
Ja meillä tosiaan on asunto ostettu, niin en kai nyt voi miestä jättää yksin sen kans

KIINNOSTAA TIETYSTI!! Ihan samoin kävi minulle. Siitä sitten homma lipes eteenpäin ja nyt asun tämän "ihastuksen" kanssa. MUTTA! Kaikille neuvoisin ehdottomasti, että älä päästä hommaa etenemään. Ei viestejä. Ei puheluita. Ei tapaamisia.
Ensin selvitä haluatko jatkaa miehesi kanssa. Jos vastaus on kyllä, UNOHDA ihastus!
Ikinä en enää tekisi samoin, kun tein. Aiheutin HIRVEÄSTI tuskaa tärkeille ihmisille ja itselleni.

?
Alkuperäinen kirjoittaja minskumansku:
KIINNOSTAA TIETYSTI!! Ihan samoin kävi minulle. Siitä sitten homma lipes eteenpäin ja nyt asun tämän "ihastuksen" kanssa. MUTTA! Kaikille neuvoisin ehdottomasti, että älä päästä hommaa etenemään. Ei viestejä. Ei puheluita. Ei tapaamisia.
Ensin selvitä haluatko jatkaa miehesi kanssa. Jos vastaus on kyllä, UNOHDA ihastus!
Ikinä en enää tekisi samoin, kun tein. Aiheutin HIRVEÄSTI tuskaa tärkeille ihmisille ja itselleni.
Siis kaduttaako sulla kun lähdit?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin kai se pitäski tehä, mutta kun tämä toinen on mielessä sitten koko ajan, ja kun on sen puhelin numerokin, niin.. :/
Ja meillä tosiaan on asunto ostettu, niin en kai nyt voi miestä jättää yksin sen kans
...asunto sinällään ei saa pitää sua kiinni miehessä, muttta kuten sanoin aiemmin - ensin selväksi välit miehen kanssa, sitten vasta uuden ihastuksen kimppuun...

ap
...asunto sinällään ei saa pitää sua kiinni miehessä, muttta kuten sanoin aiemmin - ensin selväksi välit miehen kanssa, sitten vasta uuden ihastuksen kimppuun...
Kyllä rakastan tätä nykyistä, ollaan oltu vuosia yhdessä.
Mutta tuntuu etten voi jättää tms. tämän asunnon vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Siis kaduttaako sulla kun lähdit?
Ei niin voi sanoa - en voisi enää jatkaa entisen miehen kanssa, MUTTA kaduttaa miten lähdin.

Vieras
PEESI!

Reality check:

Kauanko sä vietit aikaa tämän miehen kanssa? Juttelitte jossain baarissa, vai?

Mitä sä hänestä tiedät? Miten hyvin hänet tunnet?

Saatko yleensä huomiota miehiltä, vai onko se harvinaisempaa, ja siksi olet imarreltu ja ihastunut?

Onko hän edes soittanut tai tekstannut, numerohan hänellä on? Eli kiinnostaako häntä edes?

Ehkä on hieman liian aikaista miettiä aviomiehen jättämistä ja uutta elämää tämän ihastuksesi kanssa...Jos rakastat miestäsi, ja hän on sinulle hyvä, niin unohda koko ihastus. Jos taas parisuhteesi on ihan perseestä, niin sen kun eroat, mutta et sä siihen mitään uusia ihastuksia tarvitse.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Eikö rakkaus miestäsi kohtaan voita ihastumisen tunteen?
Kyllä ihastumisen huuma on aika alleentallovaa! Ei silloin pysty järkevästi miettimään... ja vaikka rakastaisikin toista, se on vuosien kuluessa muuttunut niin "tavalliseksi" rakastamiseksi, ettei se puske läpi ihastuksen ollessa valloillaan... Voin olla väärässäkin...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Reality check:

Kauanko sä vietit aikaa tämän miehen kanssa? Juttelitte jossain baarissa, vai?

Mitä sä hänestä tiedät? Miten hyvin hänet tunnet?

Saatko yleensä huomiota miehiltä, vai onko se harvinaisempaa, ja siksi olet imarreltu ja ihastunut?

Onko hän edes soittanut tai tekstannut, numerohan hänellä on? Eli kiinnostaako häntä edes?

Ehkä on hieman liian aikaista miettiä aviomiehen jättämistä ja uutta elämää tämän ihastuksesi kanssa...Jos rakastat miestäsi, ja hän on sinulle hyvä, niin unohda koko ihastus. Jos taas parisuhteesi on ihan perseestä, niin sen kun eroat, mutta et sä siihen mitään uusia ihastuksia tarvitse.
Baarissa joo juteltiin. en tiedä muuta ku nimen, ja että hänellä myös lapsi/lapsia.
Ei ollu eka kerta kun sain huomiota. Oikeastaan aina ainaki jos oon ilman miestä.
Ja on tekstannut, tosin multa meni eka viesti sille. Mutta tiesi että mulla mies, niin voi olla ettei oo kehannu, ku sano baarissa että minun pitää soittaa.

EN halua tosiaan miehelle tuottaa sitä tuskaa, että lähtisin ja veisin yhteisen lapsen, ja jäisi yksin asunnon kanssa :(
Niin... keskustelustahan homma lähtee... Jos sanot miehellesi että sulle on tullut semmonen olo, ettei homma kulje ihan kunnolla enää, niin voitte löytää siihen vaikka ratkaisunkin. Puhumattomuus valitettavasti ei ainakaan johda mihinkään... paitsi syteen ja saveen.

Åbolta asiaa :attn:
Älä nyt hyvä ihminen baarituttavuuden takia tee mitään hätiköityä! Yritä mieluummin löytää siinä omassa suhteessa se alkuaikojen tunne, sen sijaan että sen kaipuussa lähtisit käytännössä tuntemattoman matkaan.

Yhteistyössä