Nyt tarvin ihan OIKEESTI neuvoa!! (Keskeytys+uudelleen raskaaksi tuleminen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja revontulikeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

revontulikeiju

Vieras
Mulla keskeytys kuukausi sitten vauvan pahan kehitys vamman vuoksi.(Siis pahan jonka kanssa vauvan elämä ei pitkä olis ollut.)

Kaavinnasta on kuukausi aika tarkalleen,voiko mulla vielä olla sitä hormonia veressä että testi näyttäis plussaa vai OONKO OIKEESTI RASKAANA uudelleen?????

Eilen illalla tein haamu viivan.

Sairaalassa sanoivat että ekat menkat on erittäin kivuliaat ja runsaat,alkavat noin 4 viikon kuluessa.Viime viikolla oli 4 päivää ruskeaa vuotoa.Menkat???

Yhden kerran keskeytettyä menetelmää hommailtu...olisinko raskaana oikeasti?

Ja toinen asia,haamu tuli testiin vasta noin 15min kuluttua,ennemmin ei nähty mitään testi ikkunassa.Onko testi luotettava?

*Onnellisia oltaisiin* <3

Pikkasen epäilisin ettet ole raskaana, koska kuukautiset olleet 4 päivää. Joko veikkaisin että vielä kaavinnasta johtuvaa tai sitten on jäänyt jotain jälkeen kaavinnasta ja se antaa plussaa. Siskolle tehtiin moneen kertaan kaavinta ennenkuin koko sikiö saatiin pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pikkasen epäilisin ettet ole raskaana, koska kuukautiset olleet 4 päivää. Joko veikkaisin että vielä kaavinnasta johtuvaa tai sitten on jäänyt jotain jälkeen kaavinnasta ja se antaa plussaa. Siskolle tehtiin moneen kertaan kaavinta ennenkuin koko sikiö saatiin pois.

Minut ultrattiin jo kaksi viikkoa sitten,tulehduksen vuoksi ja kohtu oli täysin tyhjä silloin.

Mulla on normaalisti runsaat menkat jotka kestää 6 päivää.

Tämä vuoto oli ruskeaa,sellaista hyytyämää välillä..tai siis vaikea selittää.Ja aika niukkaa.

Oliskohan tosiaan etten olis raskaana.Hmm.

Mites osaako joku sanoa tuohon hormoni pitoisuuteen,voisko sitä vielä olla kuukauden jälkeen niin että se sai haamu viivan aikaan?

*Kyselee ja kiittelee* : )

Eikö sinulla ole ollut jälkitarkastusta jossa olisi katsottu onko hormonit laskeneet? En luottaisi raskauteen, sillä tuohan on roskishaamu ja siihen ei ole luottamista... Odota viikko ja testaa uudelleen mille näyttää. Tiedän, vaikeata on odottaa, mutta selvyyttä tuohon tilanteeseen ei ihan samantien kyllä tule :hug: Pitää jaksaa odotella!

Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
Eikö sinulla ole ollut jälkitarkastusta jossa olisi katsottu onko hormonit laskeneet? En luottaisi raskauteen, sillä tuohan on roskishaamu ja siihen ei ole luottamista... Odota viikko ja testaa uudelleen mille näyttää. Tiedän, vaikeata on odottaa, mutta selvyyttä tuohon tilanteeseen ei ihan samantien kyllä tule :hug: Pitää jaksaa odotella!

Ei oli vielä ollut,käskivät soittaa ajan heti kun menkat alkaneet.Mulle olis asennettu hormonikierukka.

Mutta empä ole sitten soitellut kun ei ole kunnon menkkoja kuulunut...luulin että se ruskea vuoto oli alkusoittoa ja kunnon menkat alkaa siitä.Mutta niimpä se vaan sekin vuoto loppui.

Joo,pitänee jaksaa ootella... : )

mulla oli km jälkeen haamuplussa noin kk km jälkeen. en ollut siis raskaana, neuvolassa sanoi, että todennäköisesti ollut vielä raskaushormonia sen verran jäljellä et haamuplussa tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja tennari:
mulla oli km jälkeen haamuplussa noin kk km jälkeen. en ollut siis raskaana, neuvolassa sanoi, että todennäköisesti ollut vielä raskaushormonia sen verran jäljellä et haamuplussa tuli.

Ahaa...että se siis mahdollisesti saattais johtua siitäkin.Hmm...

Siskolle tehtiin moneen kertaan kaavinta ennenkuin koko sikiö saatiin pois.

ai että sinne vaan vauva paloteltiin kohtuun ja osina kaavittiin pois =(
ei ymmärrä ei...

No en tiedä mitä ne teki, mutta sikiö oli vielä jäljellä kun toinen kaavinta tehtiin, luultavasti se oli ihan kokonaisena.

Se on hyvin yksilöllistä kuinka hormonit laskee - samoin kuin se miten kuukautiset alkaa (nehän ovat kytköksissä toisiinsa). Normaalia on että kuukautiset tulevat 4-10 viikkoa operaatiosta.

Yhteistyössä