Nyt tarviis voimahalin ja potkun persiille .. raskaustestin osto edessä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä se taas ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä se taas ...

Vieras
Vaikka en kyllä millään jaksa uskoa että olisin raskaaksi tullut miehen vasektomiasta huolimatta (tehty toukok. '10) ...
Kuukautiset jo puol kuukautta myöhässä ja aina ennen ajallaan tulleet.
JA en tiedä kuvittelinko vai oliko mulla herätessä vähän oksu fiilis.

Lapsia on liuta ja pikkukylän apteekki .. perkele.

[QUOTE="vieras";23367392]tilaa netistä!tulee kotiin huomaamattomana[/QUOTE]

Osoite?!
Toisaalta, en jaksa enää odottaa päiviä sen saapumiseen.
Ja jos tilaan ja menkat alkaakin vaikka illalla, niin menee "rahat hukkaan"!

voi sitä tulla raskaaksi vaikka olisikin vasektomia miehelle tehty...( ei ole pitkä aika kun kuulin et vaimo tullu raskaaksi ) mutta tee testi ja katso miten käy :)

[QUOTE="bambiino";23367453]voi sitä tulla raskaaksi vaikka olisikin vasektomia miehelle tehty...( ei ole pitkä aika kun kuulin et vaimo tullu raskaaksi ) mutta tee testi ja katso miten käy :)[/QUOTE]

Sun vaimo?
Kuinka pitkä aika vasektomiasta oli kun näin kävi ja MITEN se voi olla mahdollista sillä eikös siinä napsasta poikki piuhat kokonaan. Mieheni kävi vielä siinä jälki"tarkastuksessa" jossa vei mällinäytteenkin ja siitä todettiin, ettei eläviä kavereita enää ole.

Alkuperäinen kirjoittaja tilaa netistä;23367595:
halpa-testi.fi

kiitos...
minä vielä täällä kotona odottelen jos ne kuukautiset nyt alkaisikin ..
olen ihan sekaisin ajatusteni kanssa. Taidan silti käydä ostamassa jo tänään sillä en halua, että tiliotteessa näkyy että olen tilannut testin. En halua huolestuttaa miestäni turhaan.

Negatiivinen.

Huh.

Nyt ihmettelen suuresti miksi kuukautiset ovat jääneet pois .....
minulla oli viime viikolla verenpaineen kanssa ongelmia, samoin pulssi tykyttää välillä "tuhatta ja sataa". Lääkärille varattava aika....

Yhteistyössä