P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sen voin sanoa, että olen sanonut (mutta en uhannut) että jos ihmiset ajetaan liian ahtaalle, niin että vedetään koko ajan mattoja jalan alta niin jotkut päätyy vaikeisiinkin tekoihin, kuten mediassa on nähty.
Lapset saat takaisin tekemällä yhteistyötä sossun kanssa ja suostumalla kaikkeen mitä sanovat esim. eri tukimuotoihin. Ja jos tarvitset itsellesi jonkinlaista apua, niin myönnät sen itsellesi ja sille sossulle. Eli toimit yhteistyössä aktiivisesti. Unohda lakimiehet - pitävät sinua sossussa vain uhkaavana äitinä, jolle ei lapsia voi antaa. Tämä on minun mielipiteeni.
Alkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;25467704:Kuinkahan moni teistä arvon kommentoijista muistaa sen miten hormonit imetyksen aikana vaikuttivat omaan mielialaan. Mä myönnän sen että vaikka en kenellekkään sossulle huutanut enkä raivonnut niin kyllä hormonit vaikuttivat yhtälailla omaa oloon ja siihen miten reagoi ja milläkin tavalla.
Tässäkin voi olla takana jotain muuta minkätakia ap:lla on ollut poikkeava käytös puhelinkeskustelun aikana, toki en tiedä vauvan ikää mutta silti.
Minä raivosin viime viikolla lapseni lääkärille kun oli myöhässä 1,5h jonka takia jouduin pyytämään ystävää hakemaan keskimmäisen lapseni tarhasta ja olemaan meillä kunnes tulemme takaisin. Ja mun kohtaukseni johtui aika paljon siitä kun oli "se aika kuusta"
Joten koittakaahan oikeasti myös ymmärtää muitakin asioita jotka voivat vaikuttaa