Nyt tarttisin teidän apua, muuten iskee paniikki: tuunaa Keittis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mäkään ois riemuinnut ensin tuosta valinnasta, etenkin kun on sininen. Toisaalta ymmärrän kyllä pointin, miksi tuo on valittu. Mutta kun kuvagoogletin tuon, niin ei se nyt niin paha ole, tosi mukavan siitä saa vähän tuunaamalla. Millaset ne sun omat harmaat housut on? Mielestäni värinä kävisi, jos melko hailakan harmaat ja "suorat" (tai farkkumalliset), tummat kengät ja vähän nappia ylhäältä auki, ehkä toppi tms alle. Joku koru kaulaan, hiukset siististi kiinni ja vähän huuliin kiiltoa ja eikun menoks.

Hiukan riippuu siitä mitä olet tottunut käyttämään.Jos et ole beige/capri ihmisiä niin reilusti vaan mustat housut ja musta toppi alle.Hopeiset korut mukaan niin se on siinä.Jos et taas koruja tykkää käyttää niin sitten joku huivi kaulaan.Värillinen ei vaan millään sovi tuon kanssa joten mustan laittaisin :) tai sitten pinkin jos jotain väriä on saatava :D mä en voi sietää tuota kuosia ja jos mun olisi pakko sitä pitää niin kaikista viimeisimmäksi mä valkkaisin siihen kaveriksi vaatteet mitä en ikinä tulisi käyttämään..Laittaisin siihen ehdottomasti jotain omanlaista mukaan.

Hiukan riippuu siitä mitä olet tottunut käyttämään.Jos et ole beige/capri ihmisiä niin reilusti vaan mustat housut ja musta toppi alle.Hopeiset korut mukaan niin se on siinä.Jos et taas koruja tykkää käyttää niin sitten joku huivi kaulaan.Värillinen ei vaan millään sovi tuon kanssa joten mustan laittaisin :) tai sitten pinkin jos jotain väriä on saatava :D mä en voi sietää tuota kuosia ja jos mun olisi pakko sitä pitää niin kaikista viimeisimmäksi mä valkkaisin siihen kaveriksi vaatteet mitä en ikinä tulisi käyttämään..Laittaisin siihen ehdottomasti jotain omanlaista mukaan.
Mä olen koittanut miettiä, mitä omanlaista siihen laittaisin. Mutta toi on tyyliltään niin rajoittava verrattuna siihen, mitä multa kaapista muutoin löytyy. Onneksi iltatilaisuuksiin saa sitten pukeutua oman mielensä mukaan :). Korut tulee olemaan hopeisia kelttikoruja, ne luultavasti menee tuon paidan kanssa, kun valitsen koruista yksinkertaisimmat.

Itse laittaisin jotkut tyylikkäät farkut. Tuon paidan kangashan on paksua puuvillaa, joten mitkään ohuet lurut eivät toimi alaosana. Valkea toppi alle, tummat farkut ja kengät, joissa sopivasti korkoa. Kultakorut eivät millään passaa tuohon tyyliin. Miten olisi jotkut puuhelmet tms?

Mun alkuperäinen ajatus oli tummansiniset housut ja tiistaina valkoinen toppi paidan alla ja keskiviikkona sininen toppi paidan alla. Mutta ajatukseni oli tuhoon tuomittu, koska niitä housuja ja toppeja ei mun kokoiselle tänään löytynyt. Siis sellaisella hinnalla, että kahden päivän vaatteista haluaisin summaa maksaa.

Kyllä musta sopii kaikkeen ihan tarpeeksi hyvin. Ei siellä messuilla ihan niiiiin viimeisen päälle tarvitse olla (en tosin tiedä vaikka olisit johonkin Milanon muotimessuille menossa :D)

Mä haluaisin yhdistää tuohon paitaan jotain todella värikästä. Värin kuitenkin pitäisi olla vahva, koska tuo tumman sininenkin on vahva. Esim joku iso koru, jopa sellainen indiska/basari tyylinen. Myös joku iso puukoru voisi olla hieno. Sitten huivit ovat myös käteviä, joku punainen tai oranssi huivi olisi hieno. Itse vierastan todella paljon sävysävyyn pukeutumista ja sen takia neuvonikin on rikkoa yhtenäisyys :D

Mustat suorat housut, musta T-paita ja tuo "jakuksi" siihen T-paidan päälle. Joku värikäs (oranssi?) kaulakoru, Aarikka tms. (Suomalaisuutta lisää:) ) ja vaikka samanvärinen hiuspanta tai pieni huivi pannaksi taiteltuna hiuksiin.

Miltäs kuulostaa? Vai pitääkö Jokapojan olla ehdottomasti kiinni? Mulla on yksi jokapoika, oranssi, jota käytän juurikin mustan T-paidan kanssa joskus töissä.

[QUOTE="sipsi";23811574]Mustat suorat housut, musta T-paita ja tuo "jakuksi" siihen T-paidan päälle. Joku värikäs (oranssi?) kaulakoru, Aarikka tms. (Suomalaisuutta lisää:) ) ja vaikka samanvärinen hiuspanta tai pieni huivi pannaksi taiteltuna hiuksiin.

Miltäs kuulostaa? Vai pitääkö Jokapojan olla ehdottomasti kiinni? Mulla on yksi jokapoika, oranssi, jota käytän juurikin mustan T-paidan kanssa joskus töissä.[/QUOTE]
Paidan ei tarvitse olla kiinni ja jakkuna ajattelinkin sitä pitää, koska yhtään ei taas tiedä, onko siellä messuilla kylmä vai kuuma. Joku viritelmä pitää keksiä, millä saan hiukset kiinni. Ne, mitä kaupoissa tänään näin, oli sellaisia "Keittis 14 v" -juttuja :D

Yhteistyössä