Nyt tarttis ruokavalio-apuja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luuranko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luuranko

Vieras
Meillä sellainen tilanne, että miehellä korkea kolesteroli ja verenpainekkin on kiikun kaakun normaali. Minä taas olen alipainoinen jonkun verran ja lihon melko huonosti. Olen nyt ihan hukassa ruuanteon kanssa, millasta ruokaa teen, että se on miehelle sopivaa (vähärasvasta, ei kovia rasvoja), mutta myös mulle sopivaa! Nyt kun ollaan otettu kunnon spurtti terveellisen ruuan kanssa, musta tuntuu, että olen laihtunut! Ja mulla ei oikeesti ois varaa laihtua.

Osaisko joku auttaa :(

Tuota en oo ajatellutkaan! täytyypä kattoa millanen se on. Oon yrittäny kuroa energiavejatta välillä kiinni leivoksella, mutta ei sekään pidemmän päälle oo järkevää.

Alkuperäinen kirjoittaja luuranko:
Tuota en oo ajatellutkaan! täytyypä kattoa millanen se on. Oon yrittäny kuroa energiavejatta välillä kiinni leivoksella, mutta ei sekään pidemmän päälle oo järkevää.

Minä olen muunnellulla ruokavaliolla, vaikka olikin 'vain' raskausdiabetes ja synnytyksestä on jo 6kk aikaa. Lisäsin siihen vain herkkupäivän ja kyllä minä muutenkin syön esim kahvipullaa. :whistle:

Ihan hyvältä näytti tuo ruokavalio, aattelin lisäksi alkaa ostamaan itelle omat rasvat leivän päälle. Mies saa käyttää beceliä ja itelle jos ostas oivariinia. Mutta kaksia ruokia en kyllä ala tekemään :D

Yhteistyössä