Nyt tajuan ku kaikki sanoo miten loppuraskauden kommentiti v*tuttaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viimesillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viimesillään

Vieras
"Toivottavasti et joudu käynnistykseen"
"Kyllä odottavan aika on pitkä, koita kestää..."
"Kyllä se sieltä tulee"

Ja ku ei ole mitään ite sanonu että huh huh ku aika ei kulu niin pitääkö tulla laukomaan niinku jotain tietäski :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mamska:
ei kannata olla noin herkkä. ihmiset nyt vaan yrittävät jotenkin kannustaa.

Joo sitä ne varmaan tarkottaa mutta musta nuo kommentit "Toivottavasti et joudu käynnistykseen, se on ihan kamalaa" -kommentit ei paljoa kannusta...

Vai onko joku tosiaan toista mieltä :D

Mul ei taas mitään kiirettä, tulee kun tulee :)
Kavereilla tuntuu tosiaan olevan kiire saada tää meidän maailmaan.. Kokoajan soittelevat ja viestittelevät:joko joko???

Juu ja se, että eikö se vieläkään ole syntynyt... :o Tai jotain että no huh huh, kun sinulla on iso maha, että jospa se syntyisi pian...

Jos laskettuaikakin on tullut ja mennyt, niin tuollainen kommentointi ärsyttää, kun sitä vaan itsekin odottaa, että milloin tulee lähtö. |O

Alkuperäinen kirjoittaja 5 tulossa:
Mul ei taas mitään kiirettä, tulee kun tulee :)
Kavereilla tuntuu tosiaan olevan kiire saada tää meidän maailmaan.. Kokoajan soittelevat ja viestittelevät:joko joko???

Ja tämäkin vielä... :kieh: Minä sanoin aina, että ilmoitamme sitten kyllä kaikille.

Joo ja ku jotkut alotti nuo kivat kommentoinnit jo viikolla 32... :headwall:
Ihan ku olisivat toivoneet että syntys etuajassa...

Just ku kuuli näitä kommentteja... "Onpa iso maha kyllä se kohta syntyy..." Niin öö viikkoja laskettuunaikaan vielä 8vko :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Viimesillään:
"Kyllä se sieltä tulee"

Ja ku ei ole mitään ite sanonu että huh huh ku aika ei kulu niin pitääkö tulla laukomaan niinku jotain tietäski :laugh:

No mä ainakin näen nuo sellaisena small talkina. Kun ei olla niin läheisiä, että viitsisi kysellä kauhean tarkkoja tietoja, mutta haluaa silti sanoa jotain positiivista raskauteen liittyen. Vähän niin kuin jos jollain on käsi murtunut, siihen kuuluu sanoa onpa kauheeta ja toivottavasti kaikki menee hyvin ja koita kestää...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pitääkö tulla laukomaan niinku jotain tietäski :laugh:

No jos on itse odottanut sen 2vko päälle lasketun ajan niin kyllä kai sitä jotain odottamisesta tietää...

Niin mutta ku ei ole itsellä kokemusta...
Ja vaikka oliski niin pitääkö olettaa että kaikilla niin olis... ? :D

Yks entinen koulukaveri tuossa just pari kuukautta sitten kommentoi vaan että koita kestää, ne viimeset 3kk;tta on yhtä helvettiä...

No hällä varmaan oli mut eikö ihmiset tajua että ei kaikkien raskaudet ole samanlaisia?

"Ootko vielä yhtenä kappaleena" ja "Ootko jo poksahtanut" sai mut raskaanaollessa hamuamaan jotain kättä pidempää samantien. Ei sitä vitutuksen määrää edes jälkikäteen muista kunnolla, mutta silloin ehkä 10 % raskauskommenteista oli sellaisia, jotka EIVÄT saanet mittaria punaiselle:laugh:

"Kyllä se sieltä tulee"

No mä ainakin näen nuo sellaisena small talkina. Kun ei olla niin läheisiä, että viitsisi kysellä kauhean tarkkoja tietoja, mutta haluaa silti sanoa jotain positiivista raskauteen liittyen. Vähän niin kuin jos jollain on käsi murtunut, siihen kuuluu sanoa onpa kauheeta ja toivottavasti kaikki menee hyvin ja koita kestää...

Noo kyllä noilta ihmisiltä on kummallisen tarkkoja uteluja asioista tullu kans välissä :whistle:

onneks mä en saanu kuulla kertaakaa tollasia =) eipä ku kerran kaveri ku kuopusta odotin totes et sul tehdää sektio..kysyin et millä helvetin perusteel ni sano et mä oon nii laiha...joo-o,mut ku olin jo yhden normaalisti synnyttäny ja loppu viimeks kuopus oli melkee kilon isompi =)

ei yksikään ole sinne jäänyt

tää on kaikkein ärsyttävin. grr!!! tai se kun lääkäri tuossa viime viikolla sanoi kun kysyin että näyttäisikö siltä, että saattaa tulla pian: "tulee se tämän kuun aikana". joo tosi kannustavaa. ja sitten se ainainen kysely "tuntuuko että kohta tulee". tuntuu mutta ei tuu.

Mä synnytin 41+4, ja jokottelua riitti. Olin niin rikki! Lapsen synnyttyä tajusin, että ne, jotka sanovat, että lepää nyt vielä kun voit, olivat oikeassa.

Jälkikäteen olen oikeastaan tyytyväinen, että meni noin pitkäksi. Olen kuullut, että monesti ns. yliaikaiset (vaikkei tuo minun nyt vielä virallisesti ollut yliaikainen) vauvat ovat sitten "helpompia", ei esim niin paljon koliikkia jne. Meillä tuo on pitänyt paikkaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja 2 jo yliaikaisia:
ei yksikään ole sinne jäänyt

tää on kaikkein ärsyttävin. grr!!! tai se kun lääkäri tuossa viime viikolla sanoi kun kysyin että näyttäisikö siltä, että saattaa tulla pian: "tulee se tämän kuun aikana". joo tosi kannustavaa. ja sitten se ainainen kysely "tuntuuko että kohta tulee". tuntuu mutta ei tuu.

Arvaas kuinka paljon lääkäreitä ärsyttää kun kaikki mammat kyselee, "joko se tulee, kauanko vielä menee" :kieh:

Yhteistyössä