Nyt taas vetuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Mä puhuin miehelle kauan aikaa sitten, että tehdään kesällä terassi takapihalle ja uudet portaat. Lopulta mieskin lämpeni ajatukselle ja pyysi jopa isänsä katsomaan, miten ne kannattaisi tehdä.
Äsken sit sanoin, et maanantaina aloitetaan tekemään sitä terassia ja niitä portaita, kun miehellä alkoi tänään kesäloma. Vastauksena tuli, en mä niitä osaa tehdä. Kysyin, oletko pyytänyt ketään auttamaan tai yleensä tehnyt asian hyväksi mitään. No en ole. Käskin miestä pyytämään isäänsä auttamaan, mutta ei se kuulemma ehdi. Mistäs mies sen tietää, kun ei ole kysynytkään. Ja mä tiedän, että jos sitä pyytäis, niin varmaan tulis. Tää on taas tätä; juu tehdään tehdään, sit joskus, eli ei ikinä. |O :headwall:

Se on niin sitä :headwall: :hug: Mä en varmaan viitsis mun miehen kanssa edes yrittää mitään tommosta terassi projektia, koska noinhan siinä kävis... Tekisin ite muut ja pakottaisin sitten valmiisiin talkoisiin :xmas:

Sit mies valittaa ku meillä on epäsiisti piha. Joo niin onkin, mutta jos mä yritän saada sitä tekemään asialle jotain, yhdessä siis mun kanssa, niin aina on jotain tärkeempää. Se menee kyllä mielellään vaikka mun vanhemmille siivoomaan rappukäytävää, mutta jos täällä pitäisi tehdä joitan, niin ei. :/