Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Juttelin just siskon kanssa tästä, ja ei ois pitänyt. Nyt ketuttaa viel enempi... :kieh: |O
Voikos tähän kommentoida nyt, että suku on pahin... :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Juttelin just siskon kanssa tästä, ja ei ois pitänyt. Nyt ketuttaa viel enempi... :kieh: |O
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Jos olisi mun äidistä kyse, niin kyselisin, että miksi hän on nykyisin niin kärttyinen. Selittäisin sitä sillä, että olen huomannut muutoksen hänen käytöksessään, ja olen huolissani.
Mä tein näin tässä just lähiaikoina. Sanoi ensin ettei oo mielestään käyttäytynyt mitenkään tavanomaisesta poikkeavalla tavalla. Sitt myöhemmin soitti ja väitti johtuvan raha-asioista..
Ehkä ne sitten ovat syy? Mutta jokinhan taustalla nyt selvästi on, koska hän kuitenkin myönsi, että outo käytös johtuu raha-asioista.
Niin kai. Mua vainoaa mun perheen jäsenten keskuudessa ikuinen isin tyttö leima: sä olet niinkuin isäs on. Pahatapainen ja paha suustas. Suunnilleen näin. Kauniimmin muotoiltuna.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Juttelin just siskon kanssa tästä, ja ei ois pitänyt. Nyt ketuttaa viel enempi... :kieh: |O
Voikos tähän kommentoida nyt, että suku on pahin... :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:No tää raha juttukin on sellanen juttu, jota mä en haluais nyt palstalle sen kummemmin jakaa. Mutt musta on kummallista, että näin vois olla, siihen tilanteeseen nähden mitä mä olen nähnyt vielä vuosi sitten.. eikä tässä välissä ole muuttunut mikään oleellinen: ei velan määrä, ei asunto, ei työpaikka.
Eli vähän se mun korvaan ehkä kuulosti tekaistulta, mutta mene ja tiedä.