nyt tää alkaa mennä jo mun puolesta yli..

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
ja kehtaan ihan näin mustana myöntää että mä en osaa olla iloinen ja onnellinen niiden puolesta jotka saa tyttövauvan :'(

todella hävettää mutta en voi sille mitään ku tytöstä oon aina haaveillu ja sellasta ei olla saatu :ashamed: vaikka meillä onkin maailman ihanimmat 4 poikaa :heart: :heart: :heart: :heart:

Kauhulla odotan et koska eräs ystäväni ilmoittaa vauvan syntymästä (laskettuaika lähiaikoina) ja mistä vetoa että heillekin syntyy tyttö. Kaikki muut saa mut ei me....

Ja anteeks heti perään, tiedän itsekin miten naurettava ja lapsellinen olen tämän asian kanssa mutta en voi sille mitään, kipeetä tekee sydämeen...

:hug: Mulla tuli tän kolmannen pojan saatuani semmonen "tytön kaipuu"...en osaa oikein selittää enkä siis aikaisemmin tiennyt edes sellaisen olemassaolosta!!! Mutta siis...voisin kuvitella, että neljännen pojan jälkeen voisin ajatella kuten sinä...valitettavasti... :| :ashamed: mut toisaalta...pakko ajatella, ettei meistä ois tyttöjen äitiks ;) :whistle: :p tai jotain...mikä vaan helpottaa... :hug:

:) hei, jos se kaveris vauva on tyttö niin kysy saatko alkaa sille "varaemoksi". Eihän se tietty oo sama, ku oma, mutta saisit nautiskella tyttöjen jutuista ja mahdollisesti luoda semmosta luottavaista suhdetta siihen lapsoseen... :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Kun niin kovasti toivot tyttöä, niin pitäiskö yrittää vielä viidettä vauvaa.

Haaveissa on ollut 3-5 lasta. Ja sitä viidettä ei ainakaan lähivuosina ole tarkoitus alkaa yrittämään. Jää nähtäväksi aletaanko siihen ikinä. Minun kyllä tekisi mieli mutta pitää antaa nyt ajan kulua vähän aikaa. Ja lisäksi mies toivoo vähintäänkin yhtä paljon tyttöä kuin minäkin niin en sitten tiedä että jos ollaankin tosi pettyneitä että se viideskin lapsi olis poika :ashamed:
Vaikka rakas hänkin olisi.Meidän pitää vaan molempien ensin olla sinut sen ajatuksen kanssa ennenkun olen valmis alkaa yrittämään...

vaikea asia *huoh*

Meillä on kolme poikaa ja kaksi tyttöä ja jos yhtään lohduttaa, niin pojat on helpompia.. :whistle:
Mutta oikeesti, mä oon onnellinen kummastakin sukupuolesta, joskin mulle ei ole ollut koskaan merkitystä odotusaikana, kumpi sieltä tulee.

Mä voisin tietysti sanoa jotain ilkeetä sillä mä en ole saanut kuin sen yhden lapsen vaikka olisin enemmänkin ottanut, mitä sukupuolta tahansa.. mut en mä sano sillä minäkin halusin aina tyttöä ja mä sain sen tytön ja olen siitä tosi onnellinen!

tapasin sairaalassa erään äidin joka sanoi että adoptoi sitten tytön jos ei nyt onnista (oli silloin raskaana..) kun oli jo neljäs lapsi ja neljäs sektio niin lääkärit meinasi ettei kestä enää viidettä...

Alkuperäinen kirjoittaja UmppaLumppa:
:) hei, jos se kaveris vauva on tyttö niin kysy saatko alkaa sille "varaemoksi". Eihän se tietty oo sama, ku oma, mutta saisit nautiskella tyttöjen jutuista ja mahdollisesti luoda semmosta luottavaista suhdetta siihen lapsoseen... :heart:

Musta on ihana nähdä ystävien tyttöjä, ne on niin söpöjä =) En mä sano etteikö pojatki oo.. mut eritavalla!

Onneksi meillä on kummityttö niin hänelle voin ostaa kaikkia ihania tyttöjen juttuja aina kun siltä tuntuu. Ainoa vaan että kun ei ole sitä omaa tyttöä niin inhoan sitä katkeraa oloa joka tulee joka kerta kun äidit joilla on tyttöjä puhuvat tyttäristään...

Kaikista pahimmalta ehkä tuntuu se kun ulkopuolisetkin pahoittelevat kun meillä on vaan poikia ja ihan selvästi säälivät :/

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
tapasin sairaalassa erään äidin joka sanoi että adoptoi sitten tytön jos ei nyt onnista (oli silloin raskaana..) kun oli jo neljäs lapsi ja neljäs sektio niin lääkärit meinasi ettei kestä enää viidettä...

sen verran itsekkäitä ollaan että haluttais se oma tytär.

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:

Musta on ihana nähdä ystävien tyttöjä, ne on niin söpöjä =) En mä sano etteikö pojatki oo.. mut eritavalla!

Onneksi meillä on kummityttö niin hänelle voin ostaa kaikkia ihania tyttöjen juttuja aina kun siltä tuntuu. Ainoa vaan että kun ei ole sitä omaa tyttöä niin inhoan sitä katkeraa oloa joka tulee joka kerta kun äidit joilla on tyttöjä puhuvat tyttäristään...

Kaikista pahimmalta ehkä tuntuu se kun ulkopuolisetkin pahoittelevat kun meillä on vaan poikia ja ihan selvästi säälivät :/

No ihmiset nyt harrastavat aina säälimistä, arvaapa säälitäänkös meitä ainokaisen vanhempia.. Mutta kiinnostaa että miten me tyttöjen äidit sit puhutaan? Mä kyllä pidän tyttöäni hengenheimolaisenani ja kaverinani..

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

sen verran itsekkäitä ollaan että haluttais se oma tytär.

ok =)
itse olen osittain päättänyt jos tulee vielä vauvakuume niin aboptoin mielummin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:

No ihmiset nyt harrastavat aina säälimistä, arvaapa säälitäänkös meitä ainokaisen vanhempia.. Mutta kiinnostaa että miten me tyttöjen äidit sit puhutaan? Mä kyllä pidän tyttöäni hengenheimolaisenani ja kaverinani..

en yleistä mutta yleisimmät jutut koskee ihania tyttöjen vaatteita joita minä siis en koskaan voi ostaa. Muutenki kaikki, ihan kaikki jutut jostain syystä kääntyy siihen että kyllä minulla on varmasti kestämistä neljän pojan kanssa yms. Pojat on niin villejä yms. Ehkä käännän kaikki jutut itseeni kun se on muutenkin arka aihe..
Ja kun mä en voi käsittää että miks me ei olla saatu tyttöä? en mä mikään naisellinen itsekään ole mutta olis se nyt ollut ihanaa saada tytärtäkin kasvattaa.
Ja ihan pelkästään tytön toivossa en viitsi lapsia tehdä. Viisi on meillä ihan totaalinen takaraja, tämän neljän piti jo riittää mutta kun kumpikin vielä vähän haikailee sitä tyttöä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Enemmän särkee sydäntä se, että jos ei voi saada niitä lapsia.

kuten jo viestin alussa mainitsin, tämä minun "ongelmani" on täysin naurettava ja turha. Olen kuitenkin lapsia saanut.
Mutta en vaan voi sille mitään, miehelle en viitsi jatkuvasti tästä märehtiä. Ja ajattelin että jos oikein kovasti purnaan asiasta tänne niin ajan kanssa alkaisi helpottamaan.

Olen silti surullinen ja pahoillani heidän puolesta jotka eivät saa yhtään lasta
:hug:

meillä on 3 tyttöä ja olisin halunnut myös pojan.nyt raskaus olisi riski peliä hieman mutta kun se poika olisi ihana ja sitten jos se ei olisikaan niin mikä pettymys se olisi.:/

Alkuperäinen kirjoittaja siippale:
meillä on 3 tyttöä ja olisin halunnut myös pojan.nyt raskaus olisi riski peliä hieman mutta kun se poika olisi ihana ja sitten jos se ei olisikaan niin mikä pettymys se olisi.:/

en osaa ajatella asiaa toisinpäin
:ashamed: jotenkin tuntuu että kaikki joilla on vaan tyttöjä eivät sitä poikaa edes kaipaa...

Meillä on kaksi tyttö ja olisin halunnut toiseksi pojan. Ei mee aina nää halut yhteen ja niinhän se on, että aina haluaa sitä mitä ei ole. Voitaishan mekin yrittää sitä poikaa, mutta tyttö se on kuitenkin :laugh:

Ei millään pahalla, mut mikä siinä tytössä sitten olisi niin ihmeellistä? Mun tarvis varmaan se tytön kaipuu kokea, et voisin sen ymmärtää. Meillä esikoinen on poika ja tää toinen saa olla ihan kumpi vaan, kunhan tulee hengissä maailmaan. =)

Meillä on kolme poikaa. Itseasiassa kun oman isäni puoleista sukua tarkastelee niin mummulla on 8 poikaa, ei yhtään tyttöä. Isäni kaikilla veljillä on poikia ja heidän poikiensa perheessä kaikki ovat poikia. Olen siis ainut tyttö isän puolelta pitkään aikaan. Sitä tässä olenkin miettinyt et voisko olla jotenkin mahdollista että joissain suvuissa jotenkin syntyy helpommin poikia ja joissain tyttöjä.. tai en tiedä. Mutta kuitenkin asiaan palatakseni ymmärrän hyvin halusi saada tyttö, minullakin se on yhä toiveissa vaikka luulen että tämä seuraavakin on poika. Vaikka toki ei se haittaa, voishan sitä sitten yrittää saada seitsemän veljestä :D

Alkuperäinen kirjoittaja valkosuklaakinuski:
meinasin kirjoittaa omakohtaisen kokemuksen mutta enpä viitsikään alkaa kääntämään veistä haavassa :ashamed:

kerro ihmeessä!!! Olen monasti miettinyt kun törmään sellaisiin perheisiin joissa on esim. 4 poikaa ja sitten syntyy tyttö niin onko silloin jotain tehty eritavalla tms kun raskautta on alettu yrittään? siis että onko yrittämällä yritetty tyttöä? vaikka luontohan sen lopulta sanelee.

Mutta olisit siis tosi kiltti jos kertoisit, vaikka sitten y:llä?

Yhteistyössä