M
myy
Vieras
kuule tulevaisuudessa jos hyvin menee sä saat niillä kolmella pojalla kolme tyttöä!!jos yhtään lohduttaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
hankkii?!ei meillä ainakaan tyttöä hankittu vaan saatiin..ja mulle on aivan sama,onko vauva tyttö vai poika.Kunhan vaan joskus sais edes toisen vauvan.. :'( :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Magister:Mun mielestä on ihan normaalia, jos hankkii useamman lapsen, et molempia sukupuolia haluaa. Kyllä musta ainakin ois kiva tietää minkälainen poika meille tulis. (meillä siis kaks tyttöä) Onhan ne kuitenkin ihan erilaisia tapoineen jne..
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:tapasin sairaalassa erään äidin joka sanoi että adoptoi sitten tytön jos ei nyt onnista (oli silloin raskaana..) kun oli jo neljäs lapsi ja neljäs sektio niin lääkärit meinasi ettei kestä enää viidettä...
sen verran itsekkäitä ollaan että haluttais se oma tytär.
ok =)
itse olen osittain päättänyt jos tulee vielä vauvakuume niin aboptoin mielummin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minävain:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:tapasin sairaalassa erään äidin joka sanoi että adoptoi sitten tytön jos ei nyt onnista (oli silloin raskaana..) kun oli jo neljäs lapsi ja neljäs sektio niin lääkärit meinasi ettei kestä enää viidettä...
sen verran itsekkäitä ollaan että haluttais se oma tytär.
ok =)
itse olen osittain päättänyt jos tulee vielä vauvakuume niin aboptoin mielummin![]()
Näin minäkin oon ajatellut, kun ensin tämä kakkonen syntyy ja jos joskus vielävauvakuume iskee niin sitten adoptiojonoon. Mies kylläkin on joskus sanonut ennen näitä yhteisiä lapsia ettei halua adoptoida, mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka mieli hänelläkin muuttuisi.
Ja Levottomalle Strutsille adoptiolapsi on myös oma lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut:http://www.baby-gender-selection-program.com/
Meillä 2 poikaa ja nyt tyttö tulossa.. suosittelen[/quote
Onko kuulolla ketään,jotka selectionia kokeillut??????? Haluaisin lisäinformaatiota!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut:http://www.baby-gender-selection-program.com/
Meillä 2 poikaa ja nyt tyttö tulossa.. suosittelen[/quote
Onko kuulolla ketään,jotka selectionia kokeillut??????? Haluaisin lisäinformaatiota!!!
Minä olisin myös kiinnostunut!!!! tietääkö joku tuosta?? miten se toimii?